Publicerat December 15, 200817 yr Tänkt på en sak.. Ska en jakthund som jagat en heldag se ut såhär??? Måste va nått kasst i avelsarbetet? I staterna sitter de i ett par meter kätting fastsatt i en blå tunna som koja. Hon är den första i sin linje som någonsin blivit innehund kan de va de som är problemet
Publicerat December 15, 200817 yr Tänkt på en sak..Ska en jakthund som jagat en heldag se ut såhär??? Måste va nått kasst i avelsarbetet? I staterna sitter de i ett par meter kätting fastsatt i en blå tunna som koja. Hon är den första i sin linje som någonsin blivit innehund kan de va de som är problemet Hahahaha, ser ut som mig en söndagmorgon där lördagskvällen varit i blötaste laget Underbar bild!
Publicerat December 15, 200817 yr Kan det va laikagener i den kanske? Här ligger ett par ryskor på samma sätt.
Publicerat December 16, 200817 yr Tänkt på en sak..Ska en jakthund som jagat en heldag se ut såhär??? Måste va nått kasst i avelsarbetet? I staterna sitter de i ett par meter kätting fastsatt i en blå tunna som koja. Hon är den första i sin linje som någonsin blivit innehund kan de va de som är problemet Jag har 2 hundar som kan ligga sådär ibland, även om dom inte har varit ute i skogen.
Publicerat December 16, 200817 yr Ser ju helskönt ut ! Se det som att du har en hund som känner sig hur trygg som helst i hemmet / ekebo
Publicerat Januari 11, 200917 yr kan nog tänka mig att husse ligger likadant i soffan. Sådan husse sådan hund säger man ju. trident
Publicerat Januari 12, 200917 yr Så ser min drever hane ut också, fast han brukar knöla ihop sig i en fåtölj.....ser fan inte klockt ut hur han kan sno knut på sig själv.