Publicerat December 16, 200817 yr Man , ganska mitt i livet ,tror och hoppas jag. Bor i sörmland med sambo och två söner samt 3 jakthundar. 2 västlaikor ( 4 år resp. 9 månader ) 1 Springer spaniel. Jagar det mesta, ser mig framförallt som hundförare ( gillar att gå i skog och mark ). Men visst jakt med ställande hund är favoriten Känner några av er här på forumet personligen.
Publicerat December 16, 200817 yr Välkommen, va väl dig vi va och låna släpkärra av när Ö skulle bygga friggan? /Vänligen
Publicerat December 16, 200817 yr Välkommen, va väl dig vi va och låna släpkärra av när Ö skulle bygga friggan? /Vänligen Välkommen hit.
Publicerat December 16, 200817 yr jasså du kunde inte hålla dig välkommen och om 22 inlägg är du uppe i jaktboks betrodd
Publicerat December 17, 200817 yr Författare Välkommen, va väl dig vi va och låna släpkärra av när Ö skulle bygga friggan? /Vänligen Tack och ja det stämmer bra
Publicerat December 17, 200817 yr Författare jasså du kunde inte hålla dig välkommen och om 22 inlägg är du uppe i jaktboks betrodd Se där ja, du lever, kul. Senast igårkväll sprang en grimbart över vägen och in under en loge här hemma, och var fanns du ? Hör av dig om du skall ner något under jul-nyår. Spadar och spett räcker bra, du kan skippa snöskyffeln
Publicerat December 17, 200817 yr Författare Välkommen, kul med ännu en sörmlänning.Spaniel och laika här med Kul med en likassinad
Publicerat December 17, 200817 yr Se där ja, du lever, kul. Senast igårkväll sprang en grimbart över vägen och in under en loge här hemma, och var fanns du ?Hör av dig om du skall ner något under jul-nyår. Spadar och spett räcker bra, du kan skippa snöskyffeln kom och tänka på er när jag for igenom överkalix och såg 7 älgar varav en stor satans svart sak,tänkte på dig och kent då
Publicerat December 17, 200817 yr Sedär, nu får väl Björn (Musköt) lite "backup" Välkommen och tack för senast, pejlen kommer med Örjan på fredag
Publicerat December 17, 200817 yr Författare Sedär, nu får väl Björn (Musköt) lite "backup" Välkommen och tack för senast, pejlen kommer med Örjan på fredag Klart vi västtokar håller ihop!!! Har verkat som om han kan behöva lite stöd Tack för att ni fixar hem pejlen till mig