Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Idag börjar Jägareförbundets hemsida samarbeta med Jaktsidan.se

Featured Replies

Publicerat

Samarbete med Jaktsidan.se

Idag börjar Jägareförbundets hemsida samarbeta med Jaktsidan.se som bland annat innehåller ett av Sveriges största diskussionsfourm om jakt, Jaktsnack.se.

???

:P:lol::lol:

Publicerat
Samarbete med Jaktsidan.se

Idag börjar Jägareförbundets hemsida samarbeta med Jaktsidan.se som bland annat innehåller ett av Sveriges största diskussionsfourm om jakt, Jaktsnack.se.

???

:P:lol::lol:

http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=15255&hl=

Hängeru inte me i svängarna? =)

Publicerat
  • Författare

haha nä fan, å välja händan oxå :P

Publicerat
haha nä fan, å välja händan oxå :P

Tror inte det har med något jaktpolitiskt att göra dock :lol:

Publicerat
Tror inte det har med något jaktpolitiskt att göra dock :P

Helt korrekt :lol:

Publicerat
Tror inte det har med något jaktpolitiskt att göra dock :)

Tror du SJF vill samarbeta med Jaktsnack för att det är lattjolajban.... ;)

/Må

Publicerat
Tror du SJF vill samarbeta med Jaktsnack för att det är lattjolajban.... :)

/Må

SJF's motiv vet jag inget om, men jag tror nog att jaktsnack/jaktsidan skulle samarbeta med båda förbunden för att det är lattjolajban..

Tycker det är kanon av SJF att komma hit och möta medlemar och ickemedlemar.

Publicerat

Kan säkert ha många fördelar med ett samarbete med sjf men personligen tycker jag att liknande samarbete då även borde finnas med Jägarnas Riksförbund. Detta för att denna mötesplats enligt min åsikt ska vara "fri".

Antingen bägge förbunden eller inget.

/ ekebo

Publicerat

Kan någon kort, utan att ge sig in i pajkastning eller politiska åsikter, förklara vad som är skillnaden mellan Jägarnas Riksförbund och SJF? Måste säga att jag inte riktigt förstår diskussion ;)

Publicerat
Kan säkert ha många fördelar med ett samarbete med sjf men personligen tycker jag att liknande samarbete då även borde finnas med Jägarnas Riksförbund. Detta för att denna mötesplats enligt min åsikt ska vara "fri".

Antingen bägge förbunden eller inget.

/ ekebo

Det är väl upp till jägarnas riksförbund om de vill delta eller ej? Jag har iofs absolut ingen aning om vilka de diskuterar med eller inte. Men ägarna och teamet bakom sidan säger ju att det inte har med ngt jaktpolitiskt att göra, så då förutsätter jag att båda förbunden är välkomna - OM de vill delta. Men det är som sagt bara vad jag antar och vad som känns logiskt.

Publicerat
  • Författare

lite ge och ta fråga det dära,men håller nog med ekebo om just fria från kunna prata om båda förbunden blir lite lättare,eller var lättare....

lite snabbt om dom olika förbunden så hård drar man riksjägarna så är dom lite med för dom mindre markerna,främst b-lincenserna.dock har dom visat fin handlings kraft för varg drabbade län och nu senare har sjf följt upp,

har haft som lärare västerbottens ordförande och vi har alltid legat i hård konflikt ;)

riksjägarna är ca 20 000medlemmar

svenska jägare förbundet är 190 000st

och dom flesta vet ej varför dom är med där utan, dom värvade flest medlemar då dom skötte jägare examen register :D

Publicerat
lite ge och ta fråga det dära,men håller nog med ekebo om just fria från kunna prata om båda förbunden blir lite lättare,eller var lättare....

lite snabbt om dom olika förbunden så hård drar man riksjägarna så är dom lite med för dom mindre markerna,främst b-lincenserna.dock har dom visat fin handlings kraft för varg drabbade län och nu senare har sjf följt upp,

har haft som lärare västerbottens ordförande och vi har alltid legat i hård konflikt B)

riksjägarna är ca 20 000medlemmar

svenska jägare förbundet är 190 000st

och dom flesta vet ej varför dom är med där utan, dom värvade flest medlemar då dom skötte jägare examen register ;)

Själv blev jag utskälld av ordföranden i Värmland och kallad "en sån där j*vla vargälskare" när jag ville gå ur Jägarnas Riksförbund (var ursprungligen medlem i båda). Bara den saker gör ju att jag aldrig kommer vara medlem där..

Men som sagt, fråga Mr.X och gänget om de har haft diskussioner med JRF?

Publicerat

Ok, i Finland har vi en lite annorlunda situation då alla som löser jaktvårdsavgift tillhör Jägarnas centralorganisation, sen finns det skilda intresseorganisationer, större och mindre, som vissa jägare också är med i, då de upplever att de inte är lika politiskt bundna.

Publicerat
SJF's motiv vet jag inget om, men jag tror nog att jaktsnack/jaktsidan skulle samarbeta med båda förbunden för att det är lattjolajban..

Tycker det är kanon av SJF att komma hit och möta medlemar och ickemedlemar.

SJF startade ett samarbete med jaktsidan för att dom tycker att forumet är nätets bästa samlingsplats där väldigt stor yttrandefrihet råder, och dom varken vill eller kommer att förändra forumet.

Att vi "valt" SJF är inget direkt val utan jag blev tillfrågad om jag var intresserad av ett samarbete, och självklart var jag intresserad då medlemmarna här får ett mervärde samt att vi förhoppningsvis får fler intressanta medlemmar.

Att sedan vissa tror att vi kommer att få medlemmar som är surdegar pga detta avvisar jag bestämt för dom kommer oavsett vad.