Publicerat December 17, 200817 yr Hejsan på er allihopa nu så ska jag försöka ge mig på det här men blir bara en kort presentation i och med att jag inte veet riktigt va ja ska skriva men är då en kille på 23år började jaga själv för ca1 årsen då jag tog examen och är därmed inte så erfaren av just jakten men hoppas kunna lära mig så mycke som möjligt å försöker tar vara på varje chans att komma ut bland jägarfolket..har dock inte haft turen med mig att få skuta så mycket än men spelar inte så stor roll bara trevligt att komma ut å lära känna nytt folk å sitta i naturen å kolla på allt som bjuds där.. bor utanför skillingaryd i jönköpingslän har två hundar som jag arbetar en del med i eftersök som är blandning mellan rottis och pordenco ibiza. jag får återkomma med mer om de är nån som vill veta mer om mig så är de bara att pm:a med frågor kommer inte på något mer konkret att skriva.. Mvh Emil Seidemar
Publicerat December 17, 200817 yr Välkommen Emil! Finns en del signaturer i samma situation i sin jägarkarriär här så du lär nog inte känna dej ensam! Mvh!
Publicerat December 17, 200817 yr Välkommen! Intressant hundras; pordenco ibiza. Vad är det för ras? Bild?
Publicerat December 17, 200817 yr Välkommen, alltid extra trevligt med någon som är lika färsk som jag och vågar stå för det
Publicerat December 17, 200817 yr Välkomen hit. Här får du garanterat svar på alla dina frågor som berör jakt o viltvård. Finns många kunniga o erfarna jägare här som hjälper oss som inte har varit i jaktsvängen så länge.
Publicerat December 17, 200817 yr Författare Välkommen!Intressant hundras; pordenco ibiza. Vad är det för ras? Bild? tackar så mycket för välkomnandet... har ju haft denna sidan ett tag men har inte kommit mig för att skriva nån presentation.. jo precis de är tur att man inte är den ända färskingen här inne...=) Pordenco ibiza den heter igentligen ibicenco och det är en vinthundsras hmhm vet du hur farao hunden ser ut?
Publicerat December 17, 200817 yr Författare Välkommen!Intressant hundras; pordenco ibiza. Vad är det för ras? Bild? tyvärr så har jag ingen bild just på den rasen i datorn men ja kan leta fram på nätet