Publicerat December 20, 200817 yr hej hej Andre Granqvist heter jag och är 28år har inte mycket annat i huvudet än jakt och hundar, äger en tyskjakterrier och en gammal gråhund. Tysken är 8månader nu och har visat sig vara det bästa köp jag gjort. hittade detta trevliga forum och tyckte det verkar seriöst. Det verkar vara mycket kunnit folk här så hoppas att kunna lära av era erfarenheter och kanske bidraga med något. god jakt på er!!
Publicerat December 20, 200817 yr Hej & välkommen hit! Var kommer du ifrån då? Det saknades i presentationen.
Publicerat December 20, 200817 yr Författare hej hej Andre Granqvist heter jag och är 28år har inte mycket annat i huvudet än jakt och hundar, äger en tyskjakterrier och en gammal gråhund. Tysken är 8månader nu och har visat sig vara det bästa köp jag gjort. hittade detta trevliga forum och tyckte det verkar seriöst. Det verkar vara mycket kunnit folk här så hoppas att kunna lära av era erfarenheter och kanske bidraga med något. god jakt på er!! fötrlåt glömmde nämna att jag kommer från falun. har mark i lindesberg och i falun att jaga på.
Publicerat December 20, 200817 yr fötrlåt glömmde nämna att jag kommer från falun. har mark i lindesberg och i falun att jaga på. Ingen fara, men det är kul att veta var medlemmarna kommer ifrån. Ok! Ha det så bra och skitjakt på Dig!
Publicerat December 20, 200817 yr Författare Välkommen Granis kul att du har hittat hit!MVH Per japp man måste se sig om lite misstänkte att det var du "arrow"
Publicerat December 20, 200817 yr Författare Tjena granis, ska du komma neråt snart? arrow har pratat om det ja det var något prat på att testa hundarna?? har du någon koll på om man har möjlighet att skjuta för hunden där?? och vad prislappen hamnar på då?? du var där med stor framgång för ett tag sedan om jag inte missminner mig??
Publicerat December 20, 200817 yr ja det var något prat på att testa hundarna?? har du någon koll på om man har möjlighet att skjuta för hunden där?? och vad prislappen hamnar på då??du var där med stor framgång för ett tag sedan om jag inte missminner mig?? Jo det gick ju bra när jag var där. vet inte om man får skjuta men ska prata med ägaren om det
Publicerat December 20, 200817 yr Författare Jo det gick ju bra när jag var där. vet inte om man får skjuta men ska prata med ägaren om det ja det hade varit intressant om hon sköter sig bra:)
Publicerat December 20, 200817 yr Välkommen, du verkar ju vara väl förtrogen med flera av medlemmarna redan. /Lasse
Publicerat December 20, 200817 yr Välkommen, kul att även du träffat rätt i rasvalet. Ska du ha tysken i gryt eller bara ovan jord?
Publicerat December 20, 200817 yr Författare Välkommen, kul att även du träffat rätt i rasvalet. Ska du ha tysken i gryt eller bara ovan jord? har tänkt att använda henne ovan jord bara, räv spår struntar hon fullkomligt i än så länge, luktar det rådjur då blir det fart:) hon e ju inte så gammal än. har mest varit ute själv med henne så det har inte blivit något skjutet än.
Publicerat December 20, 200817 yr Välkommen till världens bästa jaktforum ! haha fel där crowfear universums bästa måste du mena välkommen granis
Publicerat December 21, 200817 yr Författare haha fel där crowfear universums bästa måste du mena välkommen granis är det universums bästa måste man hamnat rätt tack för alla välkommnanden!