Publicerat December 22, 200817 yr Efter mycket om och men så börjar nya pangen ta form och beställningen är på gång, väntar mig att den dyker upp runt midsommar, då det inte gått allt för fort hittills, till för ett tag sen var kalibrarna valda till 6,5x55 o 9,3x62 satt och räknade på kalaset och vad fort det blir sjukt dyrt, en bössa med ett par pipor och ett par glorör som man inte behöver ha en kasse över för att dölja kvalitén, nu fick jag desutom en ny infalls vinkel på saken då en viss DAALMAS satte griller i huvet på en, trodde det räckte med Herrbergs äckligt vackra optik uppsättning, ska räkna på det åtminstone 223+308+9,3x62
Publicerat December 23, 200817 yr Efter mycket om och men så börjar nya pangen ta form och beställningen är på gång, väntar mig att den dyker upp runt midsommar, då det inte gått allt för fort hittills, till för ett tag sen var kalibrarna valda till 6,5x55 o 9,3x62 satt och räknade på kalaset och vad fort det blir sjukt dyrt, en bössa med ett par pipor och ett par glorör som man inte behöver ha en kasse över för att dölja kvalitén, nu fick jag desutom en ny infalls vinkel på saken då en viss DAALMAS satte griller i huvet på en, trodde det räckte med Herrbergs äckligt vackra optik uppsättning, ska räkna på det åtminstone 223+308+9,3x62 Visst vore det enklare om det bara fans en kaliber o en kikare att välja mellan. Det ska bli inrtessant att se bilder på skönheten när den kommer. /Lasse
Publicerat December 23, 200817 yr Ja, en förklaring vore på sin plats. Att skriva i tungor på det här sättet är... ett /#%# sätt
Publicerat December 23, 200817 yr Författare Ja, en förklaring vore på sin plats. Att skriva i tungor på det här sättet är... ett /#%# sätt Tyskt smidigt och vackert
Publicerat December 23, 200817 yr Tyskt smidigt och vackert Det finns bara ett fabrikat som stämmer in på denna beskrivning
Publicerat December 23, 200817 yr Det finns bara ett fabrikat som stämmer in på denna beskrivning Geco
Publicerat December 23, 200817 yr Författare Det finns bara ett fabrikat som stämmer in på denna beskrivning Visst gör det Om Magnus och jag är överens om den saken så är märket ingen större hemlighet, dock tänkte jag ha slutstycket på rätt sida, blir så bökigt annars, optiken klurar jag lite på och även de klenare kalibrarna, drar en beställning efter nyår.
Publicerat December 27, 200817 yr Författare Det kommer inte bli lika mycket lull lull och när ledigheten sätter igång på allvar så hoppas jag kunna bestämma mig om optiken måste praktiskt kunna prova lite olika och att se vad som passar rent etetiskt på kanonen.