Publicerat December 23, 200817 yr Hei jeg er 30 år og fra Norge (Rogaland) Jeg eier 3 stk Parsonrussells som jeg bruker til minkjakt og prøver meg på rev også av og til. Mink jakten går veldig bra, men rev har vi lite av her jeg bor i Norge så den går ikke så bra enda.. To av våre parsons stammer har svensk blod i seg, den ene har blod fra Radagast og den andre har blod fra Jackies Terrific. Vi har også en hjemmeside der dere kan se mer om oss.. Se våres hjemmeside Legger også ved et bilde av hundene på minkjakt.
Publicerat December 23, 200817 yr Hei jeg er 30 år og fra Norge (Rogaland) Hei og velkommen inn i varmen Parsonrussellterrier! Så får det bare være at det er en norrbagge som ønsker deg lykke til i et rett så trivelig forum.
Publicerat December 23, 200817 yr Hej och välkommen hit hoppas att du kommer att trivas God jul på dej
Publicerat December 24, 200817 yr synd vi inte hann träffdes i sommras men kommer nya gånger, vi har saknat dig i rovdjurs tävlingen för hundar misstänker du haft jaktlycka ändå!!! välkommen hit och skönt få lite motvikt mot alla dessa ägare med långsnokar!!!
Publicerat December 24, 200817 yr Författare synd vi inte hann träffdes i sommras men kommer nya gånger, vi har saknat dig i rovdjurs tävlingen för hundar misstänker du haft jaktlycka ändå!!!välkommen hit och skönt få lite motvikt mot alla dessa ägare med långsnokar!!! Ja det var synd vi ikke treffes i sommar. Gryt prova gikk veldig bra på hundene i sommer , i hvertfall siden dette var første gang dem fikk se grevling. Den ene hunden (Pia) fikk både 2 x anlagsprov sprenger, grytapport og gryt karaktertest. Punky fikk godkjent grytkaraktertest og grytapport Pippi fikk Godkjent anlagsprov sprenger, gryt apport og karatertest. Pippi er i sverige nå i vinter (stockholm på grytjakt ferie) Hun har fått tatt et godkjent grytprov i natur hvor hun sprengte rev. Minken jager vi ja, men antallet er blitt mindre dette året. Vi har tatt 19 mink dette året.
Publicerat December 25, 200817 yr Hej. Jaha så Pipi är din terrier, jag fick ett sms i mobilen om att det hade vart ett jaktpröve med en domare och en sprängd räv.. Men det var alltså Tina som sms ... Då har hon bytt telnr Men kul att du hittat hit bland allt annat löskefolk och storljugare Rävper www.revper.se
Publicerat December 25, 200817 yr Författare Hej.Jaha så Pipi är din terrier, jag fick ett sms i mobilen om att det hade vart ett jaktpröve med en domare och en sprängd räv.. Men det var alltså Tina som sms ... Då har hon bytt telnr Men kul att du hittat hit bland allt annat löskefolk och storljugare Rävper www.revper.se Ja det stemmer det at Tina har våres Pippi på jakt ferie, Da det er lite rev her vi bor så har vi ikke fått noe uttelling på vår rev jakt med Pippi. Så når snille Tina ville ha Pippi på jaktferie i Sverige så måtte vi bare slå til på det. Vi var på besøk hos Tina og Ziggy i sommar. Og Pippi har det veldig godt hos dem tenker jeg. Ziggy er jo faren til Pippi, men det vet du kanskje.. Pippi er begynt å bli veldig god på mink som vi har en del av her vi bor, og vi håper at hun får god jakt trening i Sverige på rev og slikt. Legger ved et bilde av Pippi og Pia som er mor til Pippi. Her kjemper dem om hvem som skal få beholde den døde minken.