Publicerat December 23, 200817 yr hejsan tänkte höra vilken aimpointmodell ni rekomenderar till en hundförarbössa. och vad ska man ha för MOA?
Publicerat December 23, 200817 yr ta vilket nytt som helst som passar bössan jag hade ett 9000 l som jag var mycket nöjd med, och det ska vara med 2 moa punkten helt klart.
Publicerat December 24, 200817 yr Håller med Maddog, beror ju på vad som passar bössan, men en Comp monterad i en ring framför lådan kan ju vara smidigt, på så vis kan man ju greppa byssan runt lådan. Det börjar komma en del snabbfästen till Micron, men den finns väl bara i 4moa?????. Funkar ju d åxå men punkten kanske blir stor på längre håll, kanske inte är avgörande i ditt fall??
Publicerat December 25, 200817 yr Författare blir iaf 2MOA sen har jag ju ingen bössa än som jag hade tänkt ha den på men till nästa höst blir det nog en hundförarbössa med lite grövre kaliber och en aimpoint, men skillnaden på 9000l och 9000sc e det bara längden?
Publicerat December 25, 200817 yr ...men skillnaden på 9000l och 9000sc e det bara längden? Japp. 9000 SC kan bli svår att montera om du har en (för) lång låda på vapnet.