Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dianajakt i Kanal Lokal

Featured Replies

Publicerat

Nu har dom börjat med Diana Stigar i Kanal Lokal igen, söndagar 21.03.

Avsnitt 1, Duvjakt

Kolla på http://www.kanallokal.tv/stockholm/tabla så ser ni när programmet är.

Nytt för denna omgång är;

Hagelskytte med Håkan Dahlby

Hundträning med Peter Ekeström, från Jaktmarker & Fiskevatten

Går en jäkla massa repriser. :lol:

• 4 weeks later...
Publicerat
Nu har dom börjat med Diana Stigar i Kanal Lokal igen, söndagar 21.03.

Avsnitt 1, Duvjakt

Kolla på http://www.kanallokal.tv/stockholm/tabla så ser ni när programmet är.

Nytt för denna omgång är;

Hagelskytte med Håkan Dahlby

Hundträning med Peter Ekeström, från Jaktmarker & Fiskevatten

Går en jäkla massa repriser. <_<

Jo, det gick en jäkla massa repriser...innan de gick i konkurs...

Publicerat

Konken va ordet sa bull!

fördelen är jag slipper titta på tantserier för att få tillgång till teven vid söndagar klockan 9... <_<

Publicerat

Måste skaffa boxer så man får se lite jakt på tv! Jakt&fiske blev ju avsevärt sämre nu när inte Ola håller i trådarna.

Publicerat
Måste skaffa boxer så man får se lite jakt på tv! Jakt&fiske blev ju avsevärt sämre nu när inte Ola håller i trådarna.

Jo, det blir knappt någon jakt alls i TV framöver ser det ut som. Vi har ingen kanal att visa program i just nu, men förhandling pågår med ny aktör. "Jakt & Fiske" gör sin sista säsong just nu. Sedan är det slut.

Publicerat

För er och mig som inte har kanal lokal så går det att se repris på deras web TV. Just nu ligger det ett avsnitt om toppfågel jakt där.

Publicerat
För er och mig som inte har kanal lokal så går det att se repris på deras web TV. Just nu ligger det ett avsnitt om toppfågel jakt där.

Kanal Lokal gick i konkurs förra veckan och det blir inga mer sändningar. Det är släckt i rutan. Ett program ligger kvar på webben ett tag till.

Publicerat

ahh... synd..

Publicerat
  • Författare
Kanal Lokal gick i konkurs förra veckan och det blir inga mer sändningar. Det är släckt i rutan. Ett program ligger kvar på webben ett tag till.

Ett stor ros till er för riktigt bra program på Kanal Lokal.

Bra och spännande jakter och jäkligt informativt med både hundsnubben och hagelskyttet. ;)B)

Publicerat

:/ såklart ser man inte det.

närmast jakt serier jag får är mitt i naturen. :)

kan inte vanliga tv4 visa jakt och fiske eller dianast stigar? :/

Publicerat
Jo, det blir knappt någon jakt alls i TV framöver ser det ut som. Vi har ingen kanal att visa program i just nu, men förhandling pågår med ny aktör. "Jakt & Fiske" gör sin sista säsong just nu. Sedan är det slut.

Hoppas denna nya aktör är en kanal som merparten av svenskafolket kan se. Det är synd att det ska vara så svårt att få det att fungera :)

Publicerat

Hoppas, hoppas att Diana Stigar finner ny kanal. Just nu sitter jag och muttrar över TV4s Jakt och fiske som är ett under av bottennapp! (och som blev dubbelt värre sen Ola slutade)

Först så får man se två kändisar stå och fiska halva programmtiden och sen så är det en massa vybilder och så ska några hundar nosa på varandra sen är det reklam och,.. Ja NU först så är det lite jaktlikt att titta på,.. de smyger på råbock,... Mkt musik och lite jakt typ.

Nej tacka vet jag Diana Stigar och riktig jakt-TV!

Publicerat

Tja jag är glad att dom visar något om jakt överhuvud taget! Fattar inte varför inte fler kanaler visar jakt? är väl ändå cirka 300 000 jägare i landet ändå? Borde ju finnas nog med tillverkare av olika saker som har jakt ändamål som kan tänkas köpa reklamntid eller tar tidningar upp alla reklampengar?

Publicerat
Tja jag är glad att dom visar något om jakt överhuvud taget! Fattar inte varför inte fler kanaler visar jakt? är väl ändå cirka 300 000 jägare i landet ändå? Borde ju finnas nog med tillverkare av olika saker som har jakt ändamål som kan tänkas köpa reklamntid eller tar tidningar upp alla reklampengar?

Jag är en gnällkärring när det gäller TV4 Jakt och fiske :blink: Men jag kan väl hålla med. Det borde ju vara högintressant med mer jakt på TV och tex Diana Stigar borde ju vara särskilt intressant för olika TV bolag att ha i sin programmtablå.

Publicerat

Konstigt att inte de militanta lesbiska veganerna gnäller på William när han plågar de stackars fiskarna han gång på gång fiskar upp och släpper tillbaka

det måste ju göra ont

man äter det man fiskar eller skjuter