Publicerat December 29, 200817 yr Mitt namn är Markus och jag är 27 år. Jaktlaget jag är med i, jagar i skogarna strax väster om Tierp, i norra uppland. Jag är "allätare" när det gäller jakt. Bockjakten i maj och augusti ligger mig varmt om hjärtat, och även rådjursjakt med drivande hund värmer. Men den absoluta favoriten för mig är älgjakt/grisjakt med min gråhund terje. Lite lätt fakta om mig... /macwest
Publicerat December 30, 200817 yr Tjoho, det var väl inte en dag för tidigt att du lyckats logga in. Nu gäller det att du kommer upp i 50 inlägg så att du kan skriva jaktdagbok och snoka i vad vi andra ljuger om. Kan nämna i förbifarten att Markus och jag jagar grannar med varandra. Han jagar med bolagslaget och vi är bönderna på privatmarken som tjyvpassar på älgarna som "huggarlagets" hundar kommer in med så fint åt oss.
Publicerat December 30, 200817 yr .. Trevligt en Norduppling till!.. varmt välkommen till Jaktsnack!.. MVh Mamre!..
Publicerat Januari 3, 200917 yr Som en cliffhanger får jag säga stort grattis till Markus och hans grålle för ett enligt rykte strålande grisarbete idag! Se till att spamma så du kommer över 50 inlägg så att du kan starta dagbok nån gång!
Publicerat Januari 14, 200917 yr Hei Markus, velkommen inn hit. Solid gris du har der, neida jeg er ikke avundsjuk.....