Publicerat September 10, 200520 yr Finns det någon som sitter inne med laddata till Interlock 140gr Sp. Hade tänkt ha den till rådjur så laddata avsedd till det mottas med tacksamhet
Publicerat September 12, 200520 yr Har laddata för 160gr interlockom du är intresserad, fick den till att skjuta hyggligt bra faktiskt. Själv har jag inte skjutit något rådjur med den men enligt uppgift skall den fungera bra för ändamålet....
Publicerat September 12, 200520 yr Författare 160gr..... Njae tror inte det vill ha färdiga data då jag inte har möjlighet att jobba fram någon passande laddning just nu. Som för att trassla til det ytterligare så vore det bästa om det gick att få laddata till Norma 200, 201 eller 204 eftersom det är det krut jag har tillgång till där jag är för tillfället. Är på semester i två veckor till och har inga möjligheter att få tag på annat krut.
Publicerat September 13, 200520 yr Författare Självklart, "Åker aldrig hemifrån utan att ta den med" :.. Naeee, egentligen så är det ju så att jag är hemma hos mina föräldrar och jag delar laddutrustningen med min pappa. För tillfället är det så att han har alla grejjorna och jag kommer inte att ta med mig utrustningen då jag åker hem i slutet på månaden. Det är alltså därför som jag vill ha laddata med det krut som jag har så att jag kan ladda upp ett litet lager inför kommande jakter.