Publicerat Januari 1, 200917 yr Någon som har testat Kalixdressen hos engelsson? tänkte ha den till lättare jakt och till och från jakt relaterade övningar
Publicerat Januari 2, 200917 yr tror de är den Crowfeer har!.. svågern har den iaf!... (MossboRobbin).. har verar nöjd med den!.. Mvh Mamre!...
Publicerat Januari 2, 200917 yr tror de är den Crowfeer har!.. svågern har den iaf!... (MossboRobbin).. har verar nöjd med den!.. Mvh Mamre!... Se där något possitivit med Kalix fast den inte tillverkas här.
Publicerat Januari 3, 200917 yr Har haft ett sånt ställ i 2-3år och har varit mycket nöjd med den om man ser till priset. håller bra för vatten oxå!
Publicerat Januari 3, 200917 yr Har haft ett sånt ställ i 2-3år och har varit mycket nöjd med den om man ser till priset. håller bra för vatten oxå! Är det prasselfritt? En del sådan där Goretxmaterial har en vis förmåga att prassla lite för mycket, och det gillar inte jag.
Publicerat Januari 3, 200917 yr ah dom e nog ganska tysta..sambon har ett ställ... men jag tycker dom är lite för ljusa...men de e ja de..
Publicerat Januari 3, 200917 yr ah dom e nog ganska tysta..sambon har ett ställ... men jag tycker dom är lite för ljusa...men de e ja de.. Ok! Tack för svaret!
Publicerat Januari 5, 200917 yr Författare då kanske det blir ett sådant då. vad menar ni med för ljust? i dagsläget har jag M90 och även en lövcamo "torsby"?.. men inget där imellan.
Publicerat Januari 6, 200917 yr då kanske det blir ett sådant då. vad menar ni med för ljust? i dagsläget har jag M90 och även en lövcamo "torsby"?.. men inget där imellan. Jag gissar på att han menar att det är mer ljusgrönt än mörkgrönt.
Publicerat Januari 6, 200917 yr Författare köper nog ett sådant ställ. men gärna mer respons innan jag lägger en beställning!