Publicerat Januari 1, 200917 yr Hallojs, jag har funderat endel på att bygga ett par rävfällor.. Om man skulle få ett lodjur i fällan, och det inte råkar vara säsong för dessa - vad tusan tar man sig till då? =) Jag vet ju vad illa riven man kan bli av lillkissarna här hemma när man busar, så man lär väl inte vilja stå allt för nära fällan om man ska släppa ut ett lodjur =)
Publicerat Januari 1, 200917 yr Hallojs,jag har funderat endel på att bygga ett par rävfällor.. Om man skulle få ett lodjur i fällan, och det inte råkar vara säsong för dessa - vad tusan tar man sig till då? =) Jag vet ju vad illa riven man kan bli av lillkissarna här hemma när man busar, så man lär väl inte vilja stå allt för nära fällan om man ska släppa ut ett lodjur =) kunde inte låta bli samme
Publicerat Januari 1, 200917 yr Du behöver inte vara orolig för att du råkar illa ut, det kan jag nog lova dig! Såvida du inte tänker krypa in i fällan själv. Öppna fällan och gå undan och du kommer må lika bra som innan du öppnade den.....
Publicerat Januari 1, 200917 yr Författare Du behöver inte vara orolig för att du råkar illa ut, det kan jag nog lova dig!Såvida du inte tänker krypa in i fällan själv. Öppna fällan och gå undan och du kommer må lika bra som innan du öppnade den..... Är detta egen erfarenhet eller kvalificerad gissning? =)
Publicerat Januari 1, 200917 yr Är detta egen erfarenhet eller kvalificerad gissning? =) Kompisen fick släppa ut ett lodjur för några år sedan och det stack som en kanonkula.