Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

bjärnspårs / björnrams brädd

Featured Replies

Publicerat

tjena e lite nyfiken på hur bred sveriges största björnlabb är, har sökt men inte hittat nå, har hört med jägarförbundet men har inte fått nått svar än. så tänkte höra hur stora ni har sett eller har hört om? (syftar givetvis på bredden på framramen / framspåret)

Publicerat
tjena e lite nyfiken på hur bred sveriges största björnlabb är, har sökt men inte hittat nå, har hört med jägarförbundet men har inte fått nått svar än. så tänkte höra hur stora ni har sett eller har hört om? (syftar givetvis på bredden på framramen / framspåret)

Kika här på v. sida bland rubriker så finns dert någon artikel och bild på en björnlabb.

http://www.jaktojagare.se/

http://www.jagareforbundet.se/viltvetande/...r/brunbjorn.asp

Hjälper inte detta så kan Du nog fråga revper för han kanske vet det!

http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=14044

Lycka till!

^_^

Publicerat
  • Författare

jo har läst om den största björnen, men står inget om brädden på labben, och sånna prover tar de ju alltid. så tänkte om nån visste?

Publicerat
jo har läst om den största björnen, men står inget om brädden på labben, och sånna prover tar de ju alltid. så tänkte om nån visste?

Skriv och fråga revper via pm för han brukar vara inloggad här, för det skulle förvåna mig om han inte har någotsånär koll på det.

Publicerat
Kanske du kan kolla med denna skytten...

Jakt & Natur bilder...

Jämför med tändsticksasken!

Haha! Ja visst ja! En jämtläninng som lyssnar på radio Norrbotten. :o:huh:B) Inget fel i det. Kom inte att tänka på min egen favoritlänk. :P Så kan det bli ibland! :)

Publicerat

Hehe... :)

Det var snarare ett fall av "Google is your friend" B)

Men visst, ibland behöver jag en dos av icke-skånska och då tar man till de metoder som finns tillgängliga!

Publicerat
Hehe... :)

Det var snarare ett fall av "Google is your friend" B)

Men visst, ibland behöver jag en dos av icke-skånska och då tar man till de metoder som finns tillgängliga!

Ja visst broder! Jag förstår det! Jag har själv en morsa som är skånska och som det lät förut hemma när hon tjäbblade. Hehe! :huh: Man var tvungen att fly fältet ibland och nu har jag gjort det rejält. Bara 130 mil hem till Huskvarna! :o