Publicerat Januari 2, 200917 yr Finns det någon skjutbana i 08-området som är vinteröppen och inte dräller av folk? Behöver endast 100m vall. Brukar åka till en i Brottby som funkar kanon, men vill se om det finns någon lite närmare. Är nybliven medlem i Roslagens Jaktskytteklubb, men det beror på att jag under sommarhalvåret "bor" mindre än 2 mil från den banan, nu vintertid så ligger den lite väl långt bort för mig om jag vill sticka ut en morgon och panga lite.
Publicerat Januari 2, 200917 yr http://www.jagareforbundet.se/stockholm/va...mp;pageid=20449 Bromma får man skjuta tisdagar mellan 9 - 20 på 100 m. Rosersberg är öppen året runt, gäller inskjutningsbanan.
Publicerat Januari 2, 200917 yr Rosersberg borde ligga bra till skjuter själv en del på Risberga mellan Knivsta och Rimbo, där finns det möjlighet till pang till 550m om man är lagd åt det hållet och det händer ju
Publicerat Januari 3, 200917 yr Författare Rosersberg borde ligga bra till skjuter själv en del på Risberga mellan Knivsta och Rimbo, där finns det möjlighet till pang till 550m om man är lagd åt det hållet och det händer ju haha, 550m... e inte där riktigt ännu Rosersberg imorgon och Bromma på Tisdag blir perfekt. ska bara kolla så att de även har öppet röda tisdagar. tack för tipsen