Publicerat Januari 4, 200917 yr Jag söker hundförare till en större jakt på räv. Behöver stövare samt grythundar, hundarna skall vara för ändamålet så att det inte kommer terriers som har stor förkärlek för gris då det finns väldigt gott om dessa på marken. Jakten kommer att vara en helg där man träffas på fredagen och jagar ända fram till söndagen, även lock och vak på räv kommer att ske, marken är på 2200ha och ligger 25min norr om uppsala. Boende i jaktstuga med alla bekvämligheter finns. Hör av er snarast. Mvh. / Mats
Publicerat Januari 4, 200917 yr Hade gärna kommit med min finnstövare men det är liite väl långt......ryssen kunde åxå ha fått följa.
Publicerat Januari 5, 200917 yr Rävdräpar´n på forumet med anhängare vore väl ypperlig för uppdraget!
Publicerat Januari 5, 200917 yr Några dagar sent......Terrier= gryt så de sparas till under jord där de gör sig bäst! Stövarna försvann nu till södra sverige. Men sprängare finns om du behöver! //Roger
Publicerat Februari 17, 200917 yr 25 mil norr om Uppsala? Vart blir det i landet? Jag har Terrier om så behövs! MVH //Jocke
Publicerat Februari 18, 200917 yr 25 mil norr om Uppsala? Vart blir det i landet? Jag har Terrier om så behövs!MVH //Jocke 25 minuter ........
Publicerat Februari 20, 200917 yr Jag söker hundförare till en större jakt på räv.Behöver stövare samt grythundar, hundarna skall vara för ändamålet så att det inte kommer terriers som har stor förkärlek för gris då det finns väldigt gott om dessa på marken. Jakten kommer att vara en helg där man träffas på fredagen och jagar ända fram till söndagen, även lock och vak på räv kommer att ske, marken är på 2200ha och ligger 25min norr om uppsala. Boende i jaktstuga med alla bekvämligheter finns. Hör av er snarast. Mvh. / Mats Hur har det gått med den här jakten? Finns det plats? Har en terrier som är rätt duktig på räv...