Publicerat Januari 6, 200917 yr Pojken vill ha skidor att glida omkring med så då måste väl farsan ha det med antar jag. Vad finns det för skidor som är billiga och hyfsat funkis? Kommer inte att träna för vasaloppet om jag säger som så
Publicerat Januari 7, 200917 yr Pojken vill ha skidor att glida omkring med så då måste väl farsan ha det med antar jag. Vad finns det för skidor som är billiga och hyfsat funkis? Kommer inte att träna för vasaloppet om jag säger som så Ska du åka klassiskt eller skate? ska du åka ospårat eller i uppkörda spår? Köper du nå halvturskidor så kan du ju göra både och samt använda dom när du jagar! Skate blir dock lite svårt
Publicerat Januari 7, 200917 yr Författare Ska du åka klassiskt eller skate? ska du åka ospårat eller i uppkörda spår? Köper du nå halvturskidor så kan du ju göra både och samt använda dom när du jagar! Skate blir dock lite svårt Tänkte åka på snö nä nån Gunde är man inte å kommer inte å bli så det blir nog mest att mysa på efter stränderna där hemma. Får nog bli klassiskt.
Publicerat Januari 7, 200917 yr Har ett par Åsnes Rago. Turskida med stålkant. Hyfsat billiga och bra. Kan rekomendera det.
Publicerat Januari 7, 200917 yr Författare Har ett par Åsnes Rago. Turskida med stålkant. Hyfsat billiga och bra. Kan rekomendera det. Berätta mer, antar att man kan åka med kängor på dom? Vad kan du tänka för skilling för att skiljas från dom?