Publicerat Januari 7, 200917 yr Hej Björn Sundgren heter jag. Jobbar som jaktvårdskonsulent i Jägareförbundet med stationering Luleå, alltså i första hand Norrbotten jag rör mig i. Har bott och jagat i Norrbotten sedan 1993 och bor för närvarande mellan Piteå och Luleå. Har jagat med karelsk björnhund sedan 1995 och har nu en tik som närmar sig 4 år. Fågel har jag jagat med vorsteh sen 1990, men bytte den rasen mot Norrbottenspets under 2007 och har nu två säsonger bakom mig med min tik. Det var kort om mig..... / Björn
Publicerat Januari 7, 200917 yr Välkommen! Du kan tillföra mycket kunskap här på forumet misstänker jag!
Publicerat Januari 7, 200917 yr Hej Björn och välkommen! Antar att du höll dig vaken hela vägen upp då iaf Mvh Magnus
Publicerat Januari 7, 200917 yr Hej & välkommen hit Björn! Ytterligare en norrbottning på forumet. Kul!
Publicerat Januari 7, 200917 yr Välkommen. Har sett dig förut på Stayfriends då jag satt och snokade på gamla Jällastudenter.
Publicerat Januari 7, 200917 yr Välkommen, och tack för senast! // Jansson, eller GetmördarJansson som några tidigare vänner numera benämner mig
Publicerat Januari 7, 200917 yr Kul att du hittat hit Björn. Men hur i hela friden kan man byta en ras som Vorsteh mot en Norrbottenspets Nåja, du är välkommen ändå
Publicerat Februari 9, 200917 yr Författare Kul att du hittat hit Björn.Men hur i hela friden kan man byta en ras som Vorsteh mot en Norrbottenspets Nåja, du är välkommen ändå Tja, det tog ju 17 år, men efter två säsonger med nobs så kan jag bara konstatera att mina jaktmarker gör att valet att byta känns helt rätt! Inget fel på vorsteh ( i alla fall inte de strävhåriga) men omväxling förnöjer!