Publicerat Januari 7, 200917 yr Ingen som är sugen på att köra lite gäddfiske i typ april när isarna släpper? Har varit på Åland 2 år vid den tidpunkten o dragit mycket, mycket gäddor. Finns det fler fiskesugna här på forumet så kanske man kan ta en gemensam "gädd-dag" på lämplig plats
Publicerat Januari 7, 200917 yr Brukar testa gäddfiske när isen river i Skellefteå älven, har fått några på fluga på våren.
Publicerat Januari 7, 200917 yr Författare Råneälv på våren före leken? Kanske lite för långt för dig. Jag åker varsom! "The more, the merrier"
Publicerat Januari 7, 200917 yr Jag åker varsom!"The more, the merrier" Låter najs, hör av dig när våren börjar närma sig. Vad har du för "personligt bästa" på gädda?
Publicerat Januari 7, 200917 yr Författare Låter najs, hör av dig när våren börjar närma sig.Vad har du för "personligt bästa" på gädda? absolut, det kommer jag garanterat göra! PB: 10,5kg (2st över 10kg) PB antal på en dag: 23 st
Publicerat Januari 9, 200917 yr Råneälv på våren före leken? Kanske lite för långt för dig. Känner du Krister Wallmark?
Publicerat Januari 9, 200917 yr Ingen som är sugen på att köra lite gäddfiske i typ april när isarna släpper? Har varit på Åland 2 år vid den tidpunkten o dragit mycket, mycket gäddor.Finns det fler fiskesugna här på forumet så kanske man kan ta en gemensam "gädd-dag" på lämplig plats Jag hade lätt kommit om de inte va så förbannat långt
Publicerat Januari 9, 200917 yr Känner du Krister Wallmark? Nä jag tror inte det. Vem och var är han ifrån?
Publicerat Januari 9, 200917 yr Nä jag tror inte det. Vem och var är han ifrån? Inbiten gäddfiskare som bor i Lule.
Publicerat Januari 10, 200917 yr Jag hade lätt kommit om de inte va så förbannat långt Samma här, grymt flugfiske på dom där vad ja kan förstå.