Publicerat Januari 7, 200917 yr Klämde o kände på en RelaxStrap på Walter Borg i måndags. Är det någon som har erfarenhet av den? Är det en bra pryl eller något som bara blir liggandes i skåpet?
Publicerat Januari 7, 200917 yr Klämde o kände på en RelaxStrap på Walter Borg i måndags. Är det någon som har erfarenhet av den? Är det en bra pryl eller något som bara blir liggandes i skåpet? Som vapenrem eller vadå?
Publicerat Januari 7, 200917 yr Författare Som vapenrem eller vadå? Som komplement om jag fattat det rätt. Att ha när man står på pass för att avlasta tyngden. Lite osäker, därför jag frågar om någon vet
Publicerat Januari 8, 200917 yr Klämde o kände på en RelaxStrap-On på Walter Borg i måndags. Är det någon som har erfarenhet av den? Är det en bra pryl eller något som bara blir liggandes i skåpet?
Publicerat Januari 8, 200917 yr Annars tycker jag bara att flannelskjortan skulle vara ett vackert komplement till den existerande mössan. Davy Crocket släng dig i brunnen, här kommer Mbohman.... /C
Publicerat Januari 8, 200917 yr Årets snabbaste och sjukaste urspårning. En poäng till mbbohman, wizard mfl.
Publicerat Januari 8, 200917 yr *tnx* P.S Alla bilder ja lagt in kommer från google bildsök, så finns det en källhänvisning
Publicerat Januari 8, 200917 yr Ny mössa till dig Bohman? Det där ÄR ju Bohman, hans gamnacke och kroppshydda!
Publicerat Januari 8, 200917 yr Det där ÄR ju Bohman, hans gamnacke och kroppshydda! Jag är ju iofs också rätt hårig på ryggen
Publicerat Januari 9, 200917 yr Så här? Ser det där ut som en ryggtavla eller? Ni Ståckhålmare och anatomi...
Publicerat Januari 9, 200917 yr Författare Ser det där ut som en ryggtavla eller? Ni Ståckhålmare och anatomi... din messerschmitter
Publicerat Januari 9, 200917 yr din messerschmitter Pappa!!!! Eller kanske snarare den förskräcklige Yeti. /C
Publicerat Februari 26, 200917 yr Klämde o kände på en RelaxStrap på Walter Borg i måndags. Är det någon som har erfarenhet av den? Är det en bra pryl eller något som bara blir liggandes i skåpet? Den funkar bra som en rem när man står på pass.
Publicerat April 3, 200917 yr Fan ta dig o din mössa You just got: _________________________________________ Jag tycker att du skall skaffa relax-strapen.