Publicerat Januari 26, 200521 yr Eller hur Alfie? Hur många kommer? Du Jag Peder Brodern Daniel Tomas Emil Kalle Johan Jörgen ?
Publicerat Januari 26, 200521 yr pdr var lite osäker, han hade ett bilmek projekt att klara av på lördag, men det ser ljus ut, vete fan om jag tar med hagel brakaren, det finns nog med skyttar...
Publicerat Januari 27, 200521 yr Skrivet av: Anschutz Infoga citate Jag kommer då på söndag å dödar lite räv. Du får ändå bara gräva... ;D
Publicerat Januari 27, 200521 yr Det kan ju bli så, men denna gång skall vi komma förberedda till tänderna, med spett och spadar, yxor, hackor, kalsonger, dynamit, grävmaskiner, svavelsyra.....mm, mm...dessutom skall vi reka innan, fredag eller lördag, för att veta vart vi skall ställa skyttarna och vilka gryt som är intressanta, har jag den minsta misstanke om att det kan ligga grävling i grytet så släpper jag inte, inte heller om jag misstänker att grytet ligger så att det omöjliggör ev grävningsinsattser, allt för att försöka minska riskerna för grävlingskontakt.
Publicerat Januari 27, 200521 yr Med tanke på all whiskey i går så tycker jag att du ska undvika dynamiten... ;D
Publicerat Januari 30, 200521 yr Det blev som det blev, gryten var tomma eller olämpliga att släppa i (sten/klippgryt) vi hittade dock ett som såg intressant ut, men hunden stoppade bara ner huvet och började sedan att spåra utanför istället, tydligen hade räven som gjort det över snöade spåret när den gått ut, inte in. :- Så är det att jaga, det blir inte alltid som man tänkt sig.
Publicerat Januari 31, 200521 yr Författare Det blev som det blev, gryten var tomma eller olämpliga att släppa i (sten/klippgryt) vi hittade dock ett som såg intressant ut, men hunden stoppade bara ner huvet och började sedan att spåra utanför istället, tydligen hade räven som gjort det över snöade spåret när den gått ut, inte in. :-Så är det att jaga, det blir inte alltid som man tänkt sig. Men som tur var fyndade ju husse i en ny garderob istället... ;D ;D ;D
Publicerat Januari 31, 200521 yr LMFAO jepp, lite fina grejor hittade man allt, ett stort tack till försvarsmakten ;D
Publicerat Januari 31, 200521 yr Författare LMFAO jepp, lite fina grejor hittade man allt, ett stort tack till försvarsmakten ;D Tokfina camonät också. Tragiskt att se detta slöseri med att kasta bort grejjor.. :- Man skäms över att leva i ett I-land ibland..