Publicerat Januari 8, 200917 yr Nu är inte jag äldst i forumet men under den korta tiden här så måste jag säga att det är roligt att vara me i gänget på grund av att: 1: medlemmarna respekterar varandra ! 2: medlemmarna hjälper/ge råd på ett bra sett ! 3: medlemmarna är kunniga och roliga 4: en stor elloge till ni som driver jaktsidan ! 5: en stor elloge till medlemmarna som orkar svara alla frågor ! så ha de gött! mvh Cristian
Publicerat Januari 8, 200917 yr Nu är inte jag äldst i forumet men under den korta tiden här så måste jag säga att det är roligt att vara me i gänget på grund av att:1: medlemmarna respekterar varandra ! 2: medlemmarna hjälper/ge råd på ett bra sett ! 3: medlemmarna är kunniga och roliga 4: en stor elloge till ni som driver jaktsidan ! 5: en stor elloge till medlemmarna som orkar svara alla frågor ! så ha de gött! mvh Cristian holler med dej jag pacco.
Publicerat Januari 8, 200917 yr Alla har vi olika kunskaper om olika ting samt erfarenheter som tolkas på olika sätt, man ställer oftast inte frågan för frågandets skull utan man känner tvivel och söker fakta, har jag ingen aning så behöver jag inte gissa, det sabbar liksom ämnet, sen att man ibland inte kan hålla isär fakta och humor gör det lite roligare, skillnaden är oftast stor. Ställer mig i hyllningskören till forumets anda om omvårdnad och omhändertagande av forumisters väl.
Publicerat Januari 9, 200917 yr Så sant, så sant Det är väl forummedlemmarnas och kanske framförallt moderatorernas hållningar som genomsyrar hela forumet Riktigt trevligt är det i alla fall
Publicerat Januari 9, 200917 yr Så sant, så sant Det är väl forummedlemmarnas och kanske framförallt moderatorernas hållningar som genomsyrar hela forumet Riktigt trevligt är det i alla fall Sicket fjäsk...
Publicerat Januari 9, 200917 yr Sicket fjäsk... Bara avis för att inte du kom på att skriva det först Eller skriver du 15 inlägg per dag för att du vantrivs?
Publicerat Januari 9, 200917 yr jag har bara varit här i 2 dagar och det lilla jag sett/läst är kanon. En sak som glädjer mig är att alla verkar följa mitt gammla talesätt Det finns inga dumma frågor bara korkade svar. För om någon frågar något så är det för att de inte vet. Då kan frågan verka dum vilket den förmodligen inte är för den som ställer den. får man då ett korkat svar så är risken att man inte "vågar" fråga något mer.
Publicerat Januari 9, 200917 yr En sak som jag gillar skarpt med den här sidan är all kunskap som finns samlad. Undrar man något så finns det alltid någon som vet. Jag har fått lära mig en hel del under mitt första år som medlem.
Publicerat Januari 9, 200917 yr Helt enig. Har ikke väret med länge, men altid fået svar på fråger. klap klap klap, for medlemmerne
Publicerat Januari 9, 200917 yr Nu är inte jag äldst i forumet men under den korta tiden här så måste jag säga att det är roligt att vara me i gänget på grund av att:1: medlemmarna respekterar varandra ! 2: medlemmarna hjälper/ge råd på ett bra sett ! 3: medlemmarna är kunniga och roliga 4: en stor elloge till ni som driver jaktsidan ! 5: en stor elloge till medlemmarna som orkar svara alla frågor ! så ha de gött! mvh Cristian Kan bara skriva under på detta
Publicerat Januari 9, 200917 yr Ja man (hick) försöker hålla (hick) stillen. Jag kan som forumets fyllo säga att jag trivs i sällskapet
Publicerat Januari 9, 200917 yr Finns väl en o annan moderator( Hipshot) som terrar vissa medlemmar. Annars är det en mkt trevlig stämning här
Publicerat Januari 9, 200917 yr Hoppa och skit Amakulu Men visst är det ett lätt beroendeframkallande detta ställe! Ang moderatorsrollen så är det tämligen enkelt, ju mindre pekfingrar och annat krångel, desto mindre bekymmer med upprörda medlemmar Mvh!
Publicerat Januari 9, 200917 yr Hoppa och skit Amakulu Men visst är det ett lätt beroendeframkallande detta ställe! Ang moderatorsrollen så är det tämligen enkelt, ju mindre pekfingrar och annat krångel, desto mindre bekymmer med upprörda medlemmar Mvh! Ja men du vet , vi måste spela vissa roller här på forumet. resten tar vi när vi ses. Inte säkert att alla här tål blod
Publicerat Januari 11, 200917 yr Sidan är bra och medlemmarna också! Man lär sig något nytt då och då. Man dräglar mest över grisjakten som man inte har här uppe. Hade gärna sett grisarna komma i 80 knyck plöja fram genom snön.
Publicerat Januari 11, 200917 yr Hade gärna sett grisarna komma i 80 knyck plöja fram genom snön. Vadå? Har ni inte kommunal snöröjning?