Publicerat Januari 10, 200917 yr Jag har en Beretta 682 Sporting med 71 centimeters pipor, runt 8 chocker, original koffert... Den är i bruksskick dvs lite små märken i bloneringen men bra i trät! Vad kan den vara värd??? Jag är ute efter ett realistiskt pris. // Peter
Publicerat Januari 25, 200917 yr Jag har en Beretta 682 Sporting med 71 centimeters pipor, runt 8 chocker, original koffert... Den är i bruksskick dvs lite små märken i bloneringen men bra i trät! Vad kan den vara värd??? Jag är ute efter ett realistiskt pris. // Peter Sälj den privat och du kanske kan få 10 000:- Hur många skott har den gått? En viss skillnad on den gått 3000 eller 300 000! Johan
Publicerat Januari 25, 200917 yr Jag sålde min för 8500:- ( en bra köpare får ett bra pris, det fick min köpare ) Då ingick 10 choker samt koffert. Skulle tro att värdet ligger just mellan 8-10 tusen, sen kan det ju dra i väg åt bägge håll..... mvh//Risto