Publicerat Januari 11, 200917 yr Flytar min fråga hit som ett önskemål.... Skulle inte ett bössarkiv i bilformat vara lämpligt här på forumet, med ett praktiskt tillbehör som "schrolllista efter fabrikat & modell" alltså symbar sökfunktion alá Excel:s filterfunktion. Arkivet skulle kunna fyllas på av forumisterna med tillhörande spec. av puffra Eller...... Jo, jag vet att det finns möjlighet via galleriet men det verkar inte så väl använt 7-9 bilder på bössor vad jag kan se. Kanske har jag missat att det finns någon annanstans!? Åsikter???? Dessutom kan det ju fungera som nattlektyr & avundsjuksförhöjande effekt som främjar oftare bössbyten..... Mvh Patrick
Publicerat Januari 11, 200917 yr Flytar min fråga hit som ett önskemål.... Skulle inte ett bössarkiv i bilformat vara lämpligt här på forumet, med ett praktiskt tillbehör som "schrolllista efter fabrikat & modell" alltså symbar sökfunktion alá Excel:s filterfunktion. Arkivet skulle kunna fyllas på av forumisterna med tillhörande spec. av puffra Eller...... Jo, jag vet att det finns möjlighet via galleriet men det verkar inte så väl använt 7-9 bilder på bössor vad jag kan se. Kanske har jag missat att det finns någon annanstans!? Åsikter???? Dessutom kan det ju fungera som nattlektyr & avundsjuksförhöjande effekt som främjar oftare bössbyten..... Mvh Patrick Precis som du säger så är Galleriet ett bra ställe för detta. Det är ju just därför som vi har ett galleri. //Niclas
Publicerat Januari 11, 200917 yr Precis som du säger så är Galleriet ett bra ställe för detta.Det är ju just därför som vi har ett galleri. //Niclas skulle använda det om man skulle kunna ladda upp bilder, det brukar oftast hjälpa
Publicerat Januari 12, 200917 yr skulle använda det om man skulle kunna ladda upp bilder, det brukar oftast hjälpa Huue?? Kan du inte ladda upp bilder?? Är det flera som har liknande problem? //Niclas
Publicerat Januari 12, 200917 yr Huue??Kan du inte ladda upp bilder?? Är det flera som har liknande problem? //Niclas alltid när jag försökt ladda upp kommer det nånting liknande att "du har inte rättighet till denna sida / du har inte rättighet att använda denna sida " nånting i den stilen. prövade just ladda upp detta kom > Forummeddelande Tyvärr uppstod ett problem. Om du är osäker på hur du använder en funktion eller inte vet varför du fått detta felmeddelande kan du försöka med att att läsa hjälpavsnittet för att finna mer information. Felmeddelandet löd: The image upload failed, please contact a system administrator
Publicerat Januari 12, 200917 yr alltid när jag försökt ladda upp kommer det nånting liknande att "du har inte rättighet till denna sida / du har inte rättighet att använda denna sida " nånting i den stilen. prövade just ladda upp detta kom > Forummeddelande Tyvärr uppstod ett problem. Om du är osäker på hur du använder en funktion eller inte vet varför du fått detta felmeddelande kan du försöka med att att läsa hjälpavsnittet för att finna mer information. Felmeddelandet löd: The image upload failed, please contact a system administrator OK, noterat. Kommer att titta på detta så snart jag får tid över. Inom någon dag eller så. //Niclas
Publicerat Februari 12, 200917 yr Författare OK, noterat.Kommer att titta på detta så snart jag får tid över. Inom någon dag eller så. //Niclas Inte hittat någon bra lösning? Så här blir meddelandet när man klickar på Galleri fliken nu...... Mvh /Patrick (inte meningen att stressa dig.) ==================== * Hem * Artiklar * Tester * Tips & Teknik * Forum * Galleri * Bloggar * Arkiv [X] Min assistent Laddar. Var god vänta... Laddar. Var god vänta... X Site Message (Meddelandet stängs automatiskt om 2 sekunder) Inloggad som: DAAALMAASEN ( Logga ut ) | Villkor & Regler Mina kontroller · Visa nya inlägg · Min assistent · Mina vänner · 0 Nya meddelanden | Hjälp · Sök · Medlemmar > Jaktsidan > Forummeddelande Tyvärr uppstod ett problem. Om du är osäker på hur du använder en funktion eller inte vet varför du fått detta felmeddelande kan du försöka med att att läsa hjälpavsnittet för att finna mer information. Felmeddelandet löd: There are no categories that you have permission to view Användbara länkar * Återfå borttappat lösenord * Registrera ett nytt konto * Våra hjälpdokument * Kontakta forumets administratör Gå tillbaka
Publicerat Februari 13, 200917 yr Inte hittat någon bra lösning?Så här blir meddelandet när man klickar på Galleri fliken nu...... Mvh /Patrick (inte meningen att stressa dig.) ==================== * Hem * Artiklar * Tester * Tips & Teknik * Forum * Galleri * Bloggar * Arkiv [X] Min assistent Laddar. Var god vänta... Laddar. Var god vänta... X Site Message (Meddelandet stängs automatiskt om 2 sekunder) Inloggad som: DAAALMAASEN ( Logga ut ) | Villkor & Regler Mina kontroller · Visa nya inlägg · Min assistent · Mina vänner · 0 Nya meddelanden | Hjälp · Sök · Medlemmar > Jaktsidan > Forummeddelande Tyvärr uppstod ett problem. Om du är osäker på hur du använder en funktion eller inte vet varför du fått detta felmeddelande kan du försöka med att att läsa hjälpavsnittet för att finna mer information. Felmeddelandet löd: There are no categories that you have permission to view Användbara länkar * Återfå borttappat lösenord * Registrera ett nytt konto * Våra hjälpdokument * Kontakta forumets administratör Gå tillbaka Nu har jag fixat en del med galleriet, det fungerar bra för mig. Skulle någon vilja prova och lägga ut resultatet här? Ibland kan det vara så att det är beroende på dator och eller browser om det funkar eller inte... Hursom jag TROR att det funkar nu, vänligen bekräfta detta eller skicka mig tillbaka till admingrottan... //Niclas
Publicerat Februari 13, 200917 yr se där du behöver inte till grottan änsålänge Fan va skönt!! Nu skall jag gå ner och öppna en pilsner och titta på The World's Fastest Indian (Citronträd och motorolja på svenska). Hur i helv#¤ kan man översätta en så bra film så fel... //Niclas
Publicerat Februari 13, 200917 yr Fan va skönt!!Nu skall jag gå ner och öppna en pilsner och titta på The World's Fastest Indian (Citronträd och motorolja på svenska). Hur i helv#¤ kan man översätta en så bra film så fel... //Niclas det har du förtjännat men du, bli inte sur om servern blir överbelastad av alla mina bilder
Publicerat Februari 13, 200917 yr det har du förtjännat men du, bli inte sur om servern blir överbelastad av alla mina bilder Lovar att inte bli sur, blir faktiskt glad av problem som härhör till den kategorin!?! Det är när pillimecket där bakom inte vill, som jag vill jag blir lite pampers... Växtvärk ÄR angenäma problem!! //Niclas
Publicerat Februari 21, 200917 yr Då fortsätter jag i frågan.. Kan någon annan än jag ladda upp filmer ? Om man nu håller sig till vettiga filstorlekar typ 2-5Mb Mvh. /M