Publicerat Januari 14, 200917 yr 1-0 till mig! Då var äntligen årets nolla spräckt, det är alltid nedrigt att gå tom länge, det börjar liksom klia i kroppen, små röda utslag o.s.v. Satt där i solen och funderade över bössköp Remington 700 XXX? och fick höra av hundföraren ( 2 passkyttar + förare) att hunden släppt ekipaget och var på väg till baka. Efter en stund så kommer vi överens om att driva av såten intill mig som var orörd, det gick inte mer än 3 minuter så blev det upptag. Kalv & hund stod på fel mark men efter en stund började det röra på sig mot mig & inne i slytätan förstås Kalv & hund blinkar till inne i slyn men passerar skottgata 1 då jag ser att det verkligen är en ensam kalv skottgata 2 försvinner fort alá V75 start gata tre vet jag kommer alldeles strax och planterar siktstolpen mitt i gatan & kalven springer rakt in i min siktstolpe & 9,3x62 fick tala! och allt slutade lyckligt för mig & hund 1-0 till mig så nu är det bara att öka! Tjurkalv förpassad till slaktgalgen. Skulle lagt upp en bild men den var 11 kb för stor så det gick inte (om jag inte får tips om hur man förminskar bilder) Tack vara Vakjägaren har jag lärt mig något nytt idag!! Tack, Tack! /Patrick
Publicerat Januari 14, 200917 yr 1-0 till mig!Då var äntligen årets nolla äntligen spräckt, det är alltid nedrigt att gå tom länge, det börjar liksom klia i kroppen, små röda utslag o.s.v. Satt där i solen och funderade över bössköp Remington 700 XXX? och fick höra av hundföraren ( 2 passkyttar + förare) att hunden släppt ekipaget och var på väg till baka. Efter en stund så kommer vi överens om att driva av såten intill mig som var orörd, det gick inte mer än 3 minuter så blev det upptag. Kalv & hund stod på fel mark men efter en stund började det röra på sig mot mig & inne i slytätan förstås Kalv & hund blinkar till inne i slyn men passerar skottgata 1 då jag ser att det verkligen är en ensam kalv skottgata 2 försvinner fort alá V75 start gata tre vet jag kommer alldeles strax och planterar siktstolpen mitt i gatan & kalven springer rakt in i min siktstolpe & 9,3x62 fick tala! och allt slutade lyckligt för mig & hund 1-0 till mig så nu är det bara att öka! Tjurkalv förpassad till slaktgalen. Skulle lagt upp en bild men den var 11 kb för stor så det gick inte (om jag inte får tips om hur man förminskar bilder) /Patrick Trevlig läsning! Grattis på dig!
Publicerat Januari 14, 200917 yr Hej ! I din mapp där bilden ligger. Höger klicka på bilden , tryck på "kopiera". Höger klicka bevid bilden och tryck "kistra in". Den ska nu ligga nånstanns i mappen och heta samma namn fast "kopia" framför namnet. Höger klicka nu på kopian och välj "redigera". Tryck på "bild" uppe i menyn. Välj där "ändra storlek/sedställ" Sen får du ändra bredd och höjd i %. OBS !! Bra att öva på kopian så du har orginalet kvar. Så slipper du göra den liten. Hoppas du klarar det nu. Mvh..
Publicerat Januari 14, 200917 yr Författare Hej ! I din mapp där bilden ligger. Höger klicka på bilden , tryck på "kopiera". Höger klicka bevid bilden och tryck "kistra in". Den ska nu ligga nånstanns i mappen och heta samma namn fast "kopia" framför namnet. Höger klicka nu på kopian och välj "redigera". Tryck på "bild" uppe i menyn. Välj där "ändra storlek/sedställ" Sen får du ändra bredd och höjd i %. OBS !! Bra att öva på kopian så du har orginalet kvar. Så slipper du göra den liten. Hoppas du klarar det nu. Mvh.. ============= Tack vara Vakjägaren har jag lärt mig något nytt idag!! Tack, Tack! Det funkade! /Patrick
Publicerat Januari 15, 200917 yr =============Tack vara Vakjägaren har jag lärt mig något nytt idag!! Tack, Tack! Det funkade! /Patrick Kul att det gick ! Grattis till älgen ! det glömde jag skriva sist.