Publicerat September 16, 200520 yr Tommy´s Vapenverkstad... Ringde igår eftermiddag efter ett fäste, idag lunchtid håller jag det i handen. Ryggigt bra service. MVH L-O
Publicerat September 16, 200520 yr Tommy är bra att ha och göra med. Känner honom väl från tiden på Husqvarna.
Publicerat September 16, 200520 yr Du borde också tacka Postverket som hållit vad dom lovat angående företagspaket....från firma till firma - en dag...från firma till privatperson - nja - ingen som vet, fast avgiften är densamma
Publicerat September 17, 200520 yr Författare Du borde också tacka Postverket som hållit vad dom lovat angående företagspaket....från firma till firma - en dag...från firma till privatperson - nja - ingen som vet, fast avgiften är densamma Ja just det...Tack Posten ;D ..tänkte inte på det..
Publicerat September 19, 200520 yr Rekordet hittills är Forsa Bössmakeri utanför Uppsala (018-379393). Jag lämnade in min bössa för ompipning inkl blånering mm på en lördag. På tisdagen ringde han (Tomas heter han) och sa att det var klart. Supersnabbt, Billigt och Bra! Skicka grejer kan väl alla... eller borde kunna! Men vapensmedsjobb på studs - det är grejer det!
Publicerat September 20, 200520 yr Jobba snabbt kan väl alla göra... Det är logistik man ibland blir imponerad av...många år sedan telefaxade jag min beställning till Sinclair i USA onsdag förmiddag...och snacka om att tappa hakan, när budet från UPS knackade på min dörr på jobbet två dagar senare, på fredag förmiddag