Publicerat Januari 15, 200917 yr Nån som vet hur man "ska" gå tillväga vid felfångst i fälla,då menar jag inte fåglar och sånt utan tex ett lodjur i mårdfälla tex. obs enligt lagen menar jag.
Publicerat Januari 15, 200917 yr Kolla Jägareförbundets area, finns någon tråd om vildsvinsfällorna där som snuddar på din frågeställning tror jag.. Mvh!
Publicerat Januari 15, 200917 yr Nån som vet hur man "ska" gå tillväga vid felfångst i fälla,då menar jag inte fåglar och såntutan tex ett lodjur i mårdfälla tex. obs enligt lagen menar jag. Antingen har du stora mårdar eller så lodjur!
Publicerat Januari 15, 200917 yr Författare Antingen har du stora mårdar eller så lodjur! menar du att jag ska klassa dom som man gör med eu-kråkan
Publicerat Januari 16, 200917 yr Nån som vet hur man "ska" gå tillväga vid felfångst i fälla,då menar jag inte fåglar och såntutan tex ett lodjur i mårdfälla tex. obs enligt lagen menar jag. Tycker du gör det bra om man klarar av att fånga ett lo med en mårdfälla
Publicerat Januari 16, 200917 yr Författare Tycker du gör det bra om man klarar av att fånga ett lo med en mårdfälla nå får den in tassen i hålet alltid! har sett tom en räv fasna i en mård fälla.ja den var 1.5 uppe i ett träd men en annat träd föll ner och reäven kom upp efter den.
Publicerat Januari 16, 200917 yr nå får den in tassen i hålet alltid!har sett tom en räv fasna i en mård fälla.ja den var 1.5 uppe i ett träd men en annat träd föll ner och reäven kom upp efter den. ok det låter inte helt otroligt men jag har fått för mig att lodjuren är ena försiktiga varelser
Publicerat Januari 16, 200917 yr Författare ok det låter inte helt otroligt men jag har fått för mig att lodjuren är ena försiktiga varelser vete fan hade en som tog en mård med giller för mig förra helgen och innan på annandag jul hade den varit under en anna av mina fällor.tids nog blir den väl nyfiken och trycker in tassen.