Publicerat Januari 16, 200917 yr Är det någon som vet var man får tag i sådan tejp utan klister som fäster i sig själv som man kan linda runt bössan? Klisterrester på pipan trots utlovat "lämnar ej klisterrester vid borttagande" har fått mig att tröttna.
Publicerat Januari 17, 200917 yr Jeg har köbt min på jakt og friluftsgården i Dalby, skåne Funker bra og de har hvid også til vinter
Publicerat Januari 17, 200917 yr Cabelas Någon gång ska jag dit!!! Mvh! Ta med mig och mina besparingar
Publicerat Januari 17, 200917 yr Cabelas Någon gång ska jag dit!!! Mvh! så kan du ta mej mej också och mina besparingar
Publicerat Januari 17, 200917 yr Är det någon som vet var man får tag i sådan tejp utan klister som fäster i sig själv som man kan linda runt bössan? Klisterrester på pipan trots utlovat "lämnar ej klisterrester vid borttagande" har fått mig att tröttna. Terräng i Göteborg (Stockholm, Malmö och Östersund) har nått som heter: McNett CAMO FORM TAPE. Funkar hur bra som helst! Fäster UTAN att lämna spår av klister!! Jag har det bland annat på pilbågen + på termosen för att den inte ska ligga och skrammla.. http://www.terrang.se Sök på ordet "tape" uppe i högra hörnet på deras sida så hittar du det. Finns i flera olika kamo. Eller gå in på Jakt/Skytte och välj varumärke McNett
Publicerat Januari 17, 200917 yr Är det någon som vet var man får tag i sådan tejp utan klister som fäster i sig själv som man kan linda runt bössan? Klisterrester på pipan trots utlovat "lämnar ej klisterrester vid borttagande" har fått mig att tröttna. eftersom det är vinter nu så tror jag att du vill ha vit tejp Jag brukar ta vanlig gasbinda på vintern, billigt, enkelt. ska du ha camo får du köpa =)