Publicerat Januari 18, 200917 yr Jo så här är det. Jag heter Patrick och är av årsmodell -72, bor i Upplands Väsby i norra förorterna till Stockholm. Familj = Sambo Ulrica & dottern Thilde född nov -06 (dottern alltså)! Uppvuxen i Avesta i Dalarna & paradiset Näckådalen en bit norr om Orsa, Björn & varg runt knuten! Jagar älg i Näckådalen & ett jaktlag också det i Orsa. När det finns några & då de andra inte är i närheten (se raden ovan) Vildsvin kring Gimo. Rådjur strax Nordost om Sigtuna (Sthlm) kanske älg framöver då det knappt finns några kvar i Orsa. Har haft ett förflutet som Ripjägare kring Dorotea & uppe i Miekak då jag hade tillgång till Engelsk Setter. Dock ej nu på många år. Renoverar hus då ledig tid finns både i Upplands Väsby & i Näckådalen. Säljer bilar på dagarna (www.bilsam.se) vilket är världens roligaste jobb! Sysslat med det i många år & jobbat för de största firmorna men roligare & trevligare på ett mindre företag. Frilansar i restaurangbranchen några kvällar i månaden sedan jag var 15. Just ja, skytte har varit den röda tråden genom mitt liv sedan jag var 10 (bytte fjolen mot ett luftgevär ). När andra meckade cyklar, mopeder & Epa traktorer på vintern stog jag i ett kvavt skyddsrum & plinkade luftgevär, somrarna ägnades år 50 meters skytte med 22:a, 6,5x55 på 200 & 300meter & fältskytte. En kort sammanfattning av vem jag är & vad jag sysslat / sysslar med. Ni får väl fråga på om jag missat något! Jo, jag vet, jag var inte supersnabb att presentera mig (lite blyg! ) /Patrick
Publicerat Mars 3, 200917 yr Välkommen hit Förstår om du längtar hem från Stockholm. Gör inte alla det ??