Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nya svar

Featured Replies

Publicerat

Tjena

Jag är med på ett annat forum där de har en vy för "nya svar". Där ser jag alla trådar som jag skrivit i som nu någon gjort ett nytt inlägg i. Vad skall nu detta vara bra för? De trådar som man skrivit i innehåller förmodligen något man har något intresse av. Då kan man enkelt kolla det först och sedan använda sig av "visa by inlägg" om man har tid.

Publicerat
Tjena

Jag är med på ett annat forum där de har en vy för "nya svar". Där ser jag alla trådar som jag skrivit i som nu någon gjort ett nytt inlägg i. Vad skall nu detta vara bra för? De trådar som man skrivit i innehåller förmodligen något man har något intresse av. Då kan man enkelt kolla det först och sedan använda sig av "visa by inlägg" om man har tid.

Alternativ -> Bevaka detta ämne

:blink:

Publicerat

hur / vart ser jag detta (har nu provat att sätta denna tråd som "bevakad". Men jag vill inte få en massa mails. Utan bara gå in ibland för att se om det hänt något.

Publicerat
hur / vart ser jag detta (har nu provat att sätta denna tråd som "bevakad". Men jag vill inte få en massa mails. Utan bara gå in ibland för att se om det hänt något.

Då vet jag inte riktigt.. =) Säkert nån bra admin som snappar upp detta och svarar snart ;)

Publicerat

Jag m.fl. har tagit upp frågan tidigare och svaret var att detta forumet inte har den funktionen. Jag tycker det är hemskt dåligt, eftersom jag lätt missar svar på sina egna trådar och inlägg.

Publicerat
Jag m.fl. har tagit upp frågan tidigare och svaret var att detta forumet inte har den funktionen. Jag tycker det är hemskt dåligt, eftersom jag lätt missar svar på sina egna trådar och inlägg.

Precis.

Publicerat

kunde vara bra. Ibland blir man ändå utan uppföljning.

Publicerat

Till ägarnas försvar får väl nämnas att de inte är de själva som utvecklar plattformen, och att byta plattform är ju inte gjort i en handvändning heller.

Publicerat

jappjapp

Publicerat
Till ägarnas försvar får väl nämnas att de inte är de själva som utvecklar plattformen, och att byta plattform är ju inte gjort i en handvändning heller.

men uppdatering är väl en annan sak ? <_<

Publicerat

Men vilken plattform är det vi pratar om? Det forumet som jag vet har denna funktion har bytt plattform minst en gång. Och denna funktion har funnits med hela tiden. Nu vet jag inte vilken version eller typ av plattform som de använt sig av men jag har mycket bra kontakt med root admin/utvecklaren som är otroligt kunnig. Så kanske han kan tippsa om plugin's etc. Om ni vill?

Publicerat

Jag är också medlem i andra forum, flera stycken faktiskt, men just denna plattformen eller forummotorn är den mest underliga och svårfattade av dem. Även andra funktioner i detta forum har jag problem med, saker som inte är några problem på andra ställen.

Saknar också det du efterfrågar men det är nog bara att acceptera... Man är ju gäst här.

Publicerat
Jag är också medlem i andra forum, flera stycken faktiskt, men just denna plattformen eller forummotorn är den mest underliga och svårfattade av dem. Även andra funktioner i detta forum har jag problem med, saker som inte är några problem på andra ställen.

Saknar också det du efterfrågar men det är nog bara att acceptera... Man är ju gäst här.

Ok. Då är det bara att lära sig leva med det.

Publicerat

Om jag inte har helt fel...vilket jag sällan har ;) ...så fanns den här funktionen tidigare...men nu

när vi blivit moderna så har den försvunnit. Tycker själv att just den funktionen vore önskvärd.