Publicerat Januari 19, 200917 yr Tjena Jag är med på ett annat forum där de har en vy för "nya svar". Där ser jag alla trådar som jag skrivit i som nu någon gjort ett nytt inlägg i. Vad skall nu detta vara bra för? De trådar som man skrivit i innehåller förmodligen något man har något intresse av. Då kan man enkelt kolla det först och sedan använda sig av "visa by inlägg" om man har tid.
Publicerat Januari 19, 200917 yr TjenaJag är med på ett annat forum där de har en vy för "nya svar". Där ser jag alla trådar som jag skrivit i som nu någon gjort ett nytt inlägg i. Vad skall nu detta vara bra för? De trådar som man skrivit i innehåller förmodligen något man har något intresse av. Då kan man enkelt kolla det först och sedan använda sig av "visa by inlägg" om man har tid. Alternativ -> Bevaka detta ämne
Publicerat Januari 19, 200917 yr hur / vart ser jag detta (har nu provat att sätta denna tråd som "bevakad". Men jag vill inte få en massa mails. Utan bara gå in ibland för att se om det hänt något.
Publicerat Januari 19, 200917 yr hur / vart ser jag detta (har nu provat att sätta denna tråd som "bevakad". Men jag vill inte få en massa mails. Utan bara gå in ibland för att se om det hänt något. Då vet jag inte riktigt.. =) Säkert nån bra admin som snappar upp detta och svarar snart
Publicerat Januari 19, 200917 yr Jag m.fl. har tagit upp frågan tidigare och svaret var att detta forumet inte har den funktionen. Jag tycker det är hemskt dåligt, eftersom jag lätt missar svar på sina egna trådar och inlägg.
Publicerat Januari 20, 200917 yr Jag m.fl. har tagit upp frågan tidigare och svaret var att detta forumet inte har den funktionen. Jag tycker det är hemskt dåligt, eftersom jag lätt missar svar på sina egna trådar och inlägg. Precis.
Publicerat Januari 20, 200917 yr Till ägarnas försvar får väl nämnas att de inte är de själva som utvecklar plattformen, och att byta plattform är ju inte gjort i en handvändning heller.
Publicerat Januari 20, 200917 yr Jag m.fl. har tagit upp frågan tidigare och svaret var att detta forumet inte har den funktionen. Jag tycker det är hemskt dåligt, eftersom jag lätt missar svar på sina egna trådar och inlägg. jappjapp
Publicerat Januari 20, 200917 yr Till ägarnas försvar får väl nämnas att de inte är de själva som utvecklar plattformen, och att byta plattform är ju inte gjort i en handvändning heller. men uppdatering är väl en annan sak ?
Publicerat Januari 20, 200917 yr Men vilken plattform är det vi pratar om? Det forumet som jag vet har denna funktion har bytt plattform minst en gång. Och denna funktion har funnits med hela tiden. Nu vet jag inte vilken version eller typ av plattform som de använt sig av men jag har mycket bra kontakt med root admin/utvecklaren som är otroligt kunnig. Så kanske han kan tippsa om plugin's etc. Om ni vill?
Publicerat Januari 20, 200917 yr Jag är också medlem i andra forum, flera stycken faktiskt, men just denna plattformen eller forummotorn är den mest underliga och svårfattade av dem. Även andra funktioner i detta forum har jag problem med, saker som inte är några problem på andra ställen. Saknar också det du efterfrågar men det är nog bara att acceptera... Man är ju gäst här.
Publicerat Januari 20, 200917 yr Jag är också medlem i andra forum, flera stycken faktiskt, men just denna plattformen eller forummotorn är den mest underliga och svårfattade av dem. Även andra funktioner i detta forum har jag problem med, saker som inte är några problem på andra ställen.Saknar också det du efterfrågar men det är nog bara att acceptera... Man är ju gäst här. Ok. Då är det bara att lära sig leva med det.
Publicerat Januari 23, 200917 yr Om jag inte har helt fel...vilket jag sällan har ...så fanns den här funktionen tidigare...men nu när vi blivit moderna så har den försvunnit. Tycker själv att just den funktionen vore önskvärd.