Publicerat Januari 20, 200917 yr Tjena Heter inte helt otippat Petter, har jägarexamen sen 2002,men har varit med på jakter sedan jag var liten. Kommer från östergötland men bor numer i Malmö där jag jobbar som projektledare inom Malmö stad med olika typer av arrangemang typ sport och musik. Har inte jagat i Skåne något än, men åker "hem" till östergötland så ofta jag kan för att jaga. Jagar allt som finns där jag har möjlighet: Hare, räv, älg, rådhjur, gris,hjort, grävling. Otur i mitt liv: Att min familj som har skog inte är intresserad av att jaga på den (jag ska ta över arrendet så snart jag kan) Tur i mitt liv: Att min sambos pappa är helt jakttokig så att jag kan jaga med honom så ofta jag vill! /Petter
Publicerat Januari 20, 200917 yr Välkommen hit visst är det trevligt att ha en svärfar som älskar att jaga
Publicerat Januari 20, 200917 yr Välkommen hit visst är det trevligt att ha en svärfar som älskar att jaga Ja om dom jagade nått annat än hare.. Välkommen Petter !