Publicerat Januari 21, 200917 yr ja vem är det? jag är 30år bor i norrbo utanför hudiksvall, jobbar i stockholm mycke timmar på kort tid allt för att kunna jaga så mycke som möjligt.... har tre handskinn.... två finnstövare en på snart 6år och en på10 månader jagar endast rovdjur med dom iallafall om jag får bestämma en tax\tyskterier som brukar få ta vid där stövarn slutar....
Publicerat Januari 22, 200917 yr Härligt att se dig här och får gratta till en makalös dag i går Jörgen
Publicerat Januari 22, 200917 yr Författare tack tack! jadu jörgen inte var dag man får sån lyckad jakt.....
Publicerat Januari 22, 200917 yr Författare Tjena Stefan grattar oxå till fin dagen igår. tackar! grattulerar till tuppen jag då!!
Publicerat Januari 22, 200917 yr tackar! grattulerar till tuppen jag då!! Tackar. var en riktig kortjakt 10 min promenad hemifrån så satt han där
Publicerat Februari 1, 200917 yr tjena,är du redan så gammal hoppas du iaf sparar en räv när vi kommer ner vi som håller koll på rovdjurs tävlingen för hundar ser dina hundar är riktigt duktiga,ska bli kul och se dom!!! välkommen hit även
Publicerat Februari 1, 200917 yr Författare gammal!? ålder är endast en siffra...män är ju inte äldre än man gör sig....