Publicerat Januari 22, 200917 yr I februari numret av Svensk Jakt som kom idag är det ett reportage från min grannmark om lodjursjakten f.ö. det jaktlag Macwest på forumet jagar i. Jag skulle ha varit med på den jakten men satt istället och skottade berg med en grävmaskin i Sthlm, tror ni man mådde illa när man visste att det var nysnö och lospår på skogen och man ej kunde vara med. Jocke som omnäms i reportaget känner jag mycket bra och hans hundar har potential att bli riktiga *lodräpare*. Särskilt blandrasen Isse (Karelare och tjt) har visat sig ruggigt duktig på lo och även ett gäng grisar är skjutna på stånd för honom.
Publicerat Januari 22, 200917 yr quote name='mickel' date='Jan 22 2009, 13:52 ' post='262809'] I februari numret av Svensk Jakt som kom idag är det ett reportage från min grannmark om lodjursjakten f.ö. det jaktlag Macwest på forumet jagar i. Jag skulle ha varit med på den jakten men satt istället och skottade berg med en grävmaskin i Sthlm, tror ni man mådde illa när man visste att det var nysnö och lospår på skogen och man ej kunde vara med. Jocke som omnäms i reportaget känner jag mycket bra och hans hundar har potential att bli riktiga *lodräpare*. Särskilt blandrasen Isse (Karelare och tjt) har visat sig ruggigt duktig på lo och även ett gäng grisar är skjutna på stånd för honom. >Förstår att du led men ngt jag inte förstår är att du som bor i busken kan få tidningen före mig! bondläpp! ..... , skoja bara!
Publicerat Januari 22, 200917 yr quote name='mickel' date='Jan 22 2009, 13:52 ' post='262809']I februari numret av Svensk Jakt som kom idag är det ett reportage från min grannmark om lodjursjakten f.ö. det jaktlag Macwest på forumet jagar i. Jag skulle ha varit med på den jakten men satt istället och skottade berg med en grävmaskin i Sthlm, tror ni man mådde illa när man visste att det var nysnö och lospår på skogen och man ej kunde vara med. Jocke som omnäms i reportaget känner jag mycket bra och hans hundar har potential att bli riktiga *lodräpare*. Särskilt blandrasen Isse (Karelare och tjt) har visat sig ruggigt duktig på lo och även ett gäng grisar är skjutna på stånd för honom. >Förstår att du led men ngt jag inte förstår är att du som bor i busken kan få tidningen före mig! bondläpp! ..... , skoja bara! Ute i busken får man posten tidigt. Där sköter sig brevbärarna bättre Annat blev det när man flyttade in till stora central orten (Tierp) . Nu kommer posten kl 15
Publicerat Januari 22, 200917 yr Jag lider med dig mickel, som missade en sån spännande upplevelse. Det var riktigt mäktigt att stå på pass och veta att hundarna jagade ett lodjur för fullt. Något pulshöjande då!! Å inte blev det ju sämre när en sån snygging som mig , macwest ,hamnar på bild...
Publicerat Januari 22, 200917 yr Jag lider med dig mickel, som missade en sån spännande upplevelse. Det var riktigt mäktigt att stå på pass och veta att hundarna jagade ett lodjur för fullt. Något pulshöjande då!!Å inte blev det ju sämre när en sån snygging som mig , macwest ,hamnar på bild... Jasså nu låter det så... Tycker man får kämpa som tusan innan du fastnar på ett kort Letade bra på lagfotot innan jag hittade dig oxå
Publicerat Januari 22, 200917 yr Jasså nu låter det så... Tycker man får kämpa som tusan innan du fastnar på ett kort Letade bra på lagfotot innan jag hittade dig oxå Lagfotot ja....på först kortet så ville dom att jag skulle stå bakom fotografen, och sen när jag väl fick vara med, då halkade jag å satte mig på stjärten, precis när vi skulle säga cheeese.. Därav min låga profil på bilden...
Publicerat Januari 22, 200917 yr Lagfotot ja....på först kortet så ville dom att jag skulle stå bakom fotografen, och sen när jag väl fick vara med, då halkade jag å satte mig på stjärten, precis när vi skulle säga cheeese.. Därav min låga profil på bilden... Jag förstod väl det
Publicerat Januari 22, 200917 yr Fick hem tidningen idag och det verkar väl som att du Mickel har all anledning till att vara lätt frustrerad över att du inte var med På lagfotot, vart kan jag hse dig Macwest?
Publicerat Januari 22, 200917 yr Har int fått tidningen idag men den kommer väl när den kommer. Fick min i dag, men den sparas till ett lite senare tillfälle, jakttidningar läses nämligen bäst på skithuset i lugn och ro..
Publicerat Januari 22, 200917 yr Fick hem tidningen idag och det verkar väl som att du Mickel har all anledning till att vara lätt frustrerad över att du inte var med På lagfotot, vart kan jag hse dig Macwest? Jag sitter i mellanraden, tvåa från höger. Mörkgrön fleecejacka å neonfärgad keps.
Publicerat Januari 22, 200917 yr Fick min i dag, men den sparas till ett lite senare tillfälle, jakttidningar läses nämligen bäst på skithuset i lugn och ro.. håller med till fullo
Publicerat Januari 22, 200917 yr Fick min i dag, men den sparas till ett lite senare tillfälle, jakttidningar läses nämligen bäst på skithuset i lugn och ro.. Japps. Skall gå dit nu och njuta en stund.
Publicerat Januari 23, 200917 yr Fick den idag så det blir att lägga sig i sängen sen o läsa. sängen? jakttidningar läses på dass!!