Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Burris Fullfield II 3-9x40

Featured Replies

Publicerat

Fick hem ett Burris Fullfield II 3-9x40 idag och måste säga att det känns riktigt bra!

Har iofs. inte monterat det men varit ute och kikat i det, glatt överraskad över hur bra det fungerar i skymningsljus...

Skall sätta det på det Handi rifle kal. 45-70 jag otåligt väntar licens för!

Publicerat

Det är nog en bra kikare. Hade själv tänkt köpa ett sånt till min 223a med det blev en Bushnell elite.

Publicerat

Jag skulle säga att den kikaren har bäst optik och mekanik i förhållande till priset.

Publicerat
Jag skulle säga att den kikaren har bäst optik och mekanik i förhållande till priset.

Jag är villig att hålla med!

• 6 months later...
Publicerat

INhandlade en sådan efter diverse surfande på nätet. har haft den i ett år nu och kan bara intyga: bra sikte för pengarna, inget speciellt fancy utan bara klar, ren bild.. tänker inte ens på att den sitter där längre. Kan tillägga att den är en dröm att skjuta in efter diverse knackiga skitsikten genom tiderna.

Enda gången jag tänker byta är om jag har sönder det eller lyckas övertyga bättre häflten om att sikten för 10 lakan plus är en bra investering. ^_^

Publicerat

Jag har det siktet på två av mina bössor. Gillar dem skarpt!

Som tidigare sagt: Svårt att få mer sikte för pengarna om man skall köpa nytt :angry:

Publicerat

Hur är justerrattarna på dessa sikten, är det tydliga klick eller är det "glidande" justering som på t.ex. billigare Leupold som VX-II? Är det fingerjusterbara rattar eller såna man måste justera med ett mynt eller dylikt?

Publicerat
Hur är justerrattarna på dessa sikten, är det tydliga klick eller är det "glidande" justering som på t.ex. billigare Leupold som VX-II? Är det fingerjusterbara rattar eller såna man måste justera med ett mynt eller dylikt?

Justerrattarna går att vrida med bara fingrarna och det är tydliga klick. Var nyss ute och sköt in min nya 22:a med ett dylikt sikte. I övrigt har jag bara tyska sikten på Z, och det är ordentlig skillnad, men för 990:- var det ett bra köp!