Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

gammalt eller ny lågpris?

Featured Replies

Publicerat

Såg häromdan att man kan köpa en ny classic 9,3x62 med justerbar kolvkam för 5500:- jag har själv nyligen köpt en husqvarna 640 i samma kaliber och med nytt tryck,klackar och kolv så kommer den att hamna på ungefär samma pengar men den kommer ändå att vara en 60+are. Min fråga är då vilket hade ert val blivit behöver inte vara en classic utan vilken ny bössa som helst i den prisklassen (om det nu finns nåra fler).

Publicerat
Såg häromdan att man kan köpa en ny classic 9,3x62 med justerbar kolvkam för 5500:- jag har själv nyligen köpt en husqvarna 640 i samma kaliber och med nytt tryck,klackar och kolv så kommer den att hamna på ungefär samma pengar men den kommer ändå att vara en 60+are. Min fråga är då vilket hade ert val blivit behöver inte vara en classic utan vilken ny bössa som helst i den prisklassen (om det nu finns nåra fler).

Hej ! Utan att igentligen kunna förklara varför så hade jag tveklöst valt en äldre bössa i denna prisklass. Jag är störtförtjust i CG3000 av ngn anledning och dessa går absolut att finna i 6-7000 kr klassen.

Jag hade tidigare en 3000 som jag bara minns gott om...

/Fredric

Publicerat

Begagnat så klart!!!!!!! Finns ju en uppsjö av bra vapen till bra pris.

Publicerat
  • Författare

-

Publicerat

Om 640 du redan har skjuter bra skulle jag satsa på den.

Köpte en Houge kolv och satte dit ett Timney-trycke på min för ett år sedan och är hel nöjd med den.

Publicerat

om den classicen är dubbelt så bra gjord som den classic 90 jag ägde så är fortfarande 640 ett bättre köp.

Publicerat
  • Författare
om den classicen är dubbelt så bra gjord som den classic 90 jag ägde så är fortfarande 640 ett bättre köp.

Jag bugar å bockar det va precis det jag ville höra, ber om ursäkt för den tillfälliga sinnesförvirringen :lol: (kanske inte så tillfällig men iallafall)