Publicerat Januari 24, 200917 yr Hej, Andreas heter jag, är väl alltare när det gäller jakt men jakt med studsare är det jag föredrar. Tidigare jagade jag i stort sett bara rådjur, och då mest med våra strävhårigataxar. Men för några år sedan tog jag några sabbatsår från jakten, och nu när jag jagat två år igen tycker jag det är roligare än någonsin. Min jakt inriktning har också ändrats då vi inte har några hundar längre, jagar fortfarande gärna rådjur men med tiden och nya viltslag (vildsvin) har det blivit mer jakt på gris och älg. Vid sidan om jakten är skytte och handladdning också två av mina intressen. Mvh Andreas
Publicerat Januari 27, 200917 yr Välkommen hit Andax! Har förstått att macwest är ute hos dig och härjar titt som tätt... Se till att skjuta för grållen hans på lördag.
Publicerat Januari 27, 200917 yr Välkommen, Skönt att du inte är Tierpare, utan från Halvön vad jag förstår! //Janssson67
Publicerat Februari 9, 200917 yr Välkommen, Skönt att du inte är Tierpare, utan från Halvön vad jag förstår! //Janssson67 Just Jansson ska du ej bry dig i så mycket, han bara pratar och pratar och då mest med sig själv. Har ej sett denna tråd och nu ramlade poletten ned vem du är! Välkommen till forumet, ska bli spännande att läsa om dina bravader med Hållnäsgrisarna