Publicerat September 20, 200520 yr hej om ni har erfarenhet med bössan. var god och berätta för mig om bössan. mvh m98
Publicerat September 21, 200520 yr Rejäl bruksbössa till rimliga pengar med bra precision - friliggande pipor som kan regleras i efterhand manuellt. Perfekt att kunna ha hagelpipset och kombi till också! Tung och inte så vacker - men vad gör det! Enda riktiga nackdelen är att jag tror att säkringen inte är dubbelverkande (hanuppfång saknas).
Publicerat November 29, 200520 yr Hade en 512 dubbelstudsare i 3006, samsköt aldrig. Hade den inne på omreglering fyra gånger under en säsong och sedan reklamerade jag den. Tröttnade på att man aldrig kunde lita på den, testade med två olika sikten också för att se om det vart bättre men så vart inte fallet.
Publicerat November 30, 200520 yr Stämmer bra. En del kan det vara stora problem med att få till samskjutningen med. . Men det kan det vara med en Kreighoff förr 200 000:- också. Bössan i sig är ok. Provskjut exemplaret du är intresserad av. Först med avsvalning mellan skotten. Avsluta med ett par snabba skott, så brukar man få svaret.
Publicerat December 2, 200520 yr Jagade i 6 år med en i 9,3x74R den var en dröm. Lätt att reglera,höll samskjutning!! Kanon helt enkelt.... Tyngden är en fördel,snabbt andra skott!! Hade ett Leupold vxII 2-7x33 på orginal fäste. Köp om pris är rätt! Anders