Publicerat Januari 27, 200917 yr Hej på ER alla! Jag heter Stefan och bor just nu i Västerås. Har jagat i +20år, om man räknar med när man hängde med farsan ut på jakt. Bössan har man använt i dryga 15år nu själv Jagar nere i Dalsland just nu. Svårt som nyinflyttat att hitta marker. Har fått en liten nytändning efter en kanonälgjakt i höstas då jag fick skjutit 3st på ca 20tim. I samma veva skaffade vi en Beagle som ska bli grym på rådjuren är det tänkt. De senaste åren har man kännt att det har saknats en bra drivande hund på markerna.
Publicerat Februari 20, 200917 yr hej stefan och grattis till älgarna ^^ bättre än vad jag hade i höst mitt bästa var, att se 3 älgar inom 24 timmar
Publicerat Februari 21, 200917 yr hej och välkommen hit .. hoppaas att du kommer att trivas här bland oss
Publicerat Februari 21, 200917 yr Författare Hej och välkommen!Dalsland, där har ni varrrrrrrg va? Tackar för det varma mottagandet. Japp PASCALL, där har vi varg http://www.vargobs.se/category/vastragotal...astragotalands/ (inskickat av morsans granne) Den kom ur skogen bak verkstaden hos morsan. Snedda sedan ner mot grannen. Svågern hade 2st vargar ca 25cm från trappen till huset! De börjar komma väldigt nära bebyggelsen nu tycker jag. Man är ju lite orolig när man släpper hunden kan jag lova...