Publicerat Januari 27, 200917 yr Hon blev endast 9,5månad innan tåget tog henne. Köpte henne för att jaga räv och det började hon med redan vid 4,5 månaders ålder. Det blev aldrig skjutet för henne men det bommades en gång. Och grytades ett par ggr. med andra ord. Denna hund skulle ha blivit rävarnas skräck. Hur som helst lämnar hon ett stort tomrum efter sig.
Publicerat Januari 27, 200917 yr beklagar sorgen fritte Jag lider med dig över det som hänt. tyvärr så är det alltid de bra hundarna som går åt... De som springer runt benen klarar sig alltid... Trist men sant...
Publicerat Januari 28, 200917 yr Ja fy ruttna h-l-vte så tråkigt man funderar om man inte ska ta och avliva sig själv i en sådan händelse... Å inte nå bättre då de är en unghund... fy f...... man vill bara dö då man är med om en sådan sak... Beklagar med hela mitt hjärta sorgen du känner men de hjälper väl föga...
Publicerat Januari 29, 200917 yr Jag är otroligt ledsen för din skull Fritte... Var hon en smålandsstövare? /Oskar
Publicerat Januari 30, 200917 yr Författare Jag är otroligt ledsen för din skull Fritte...Var hon en smålandsstövare? /Oskar Japp har lånat hem en halvsyster nu som vi ska se om det kan bli nått av. ca 2år gammal
Publicerat Januari 30, 200917 yr väldigt hemskt att höra! Jag hoppas det går bra med halvsystern och att Olga jagar mycket räv där uppe.