Publicerat Januari 27, 200917 yr En gammal oredigerad film. Höga fåglar, varska hemmakråkor men ni hör i alla fall hur vi lockar. http://se.youtube.com/watch?v=L4ZKso8ryQ0
Publicerat Januari 27, 200917 yr Författare Kvaliten blev mycket sämre sen jag laddade upp den på youtube
Publicerat Januari 27, 200917 yr Kvaliten blev mycket sämre sen jag laddade upp den på youtube Klicka på "se klippet i hög kvalitet" nere i högra hörnet, strax under bildrutan, så blir det helt ok!
Publicerat Januari 27, 200917 yr Såg ut som ni har rätt bra med kråkor. kul med egenproducerat. /Lasse
Publicerat Januari 27, 200917 yr Blir så sugen så det gör fysiskt ont, bannade Pumpboy! I slutet, kråkan som jagade ormvråk i himlen.. i bakgrunden hörs förutom kråkbandet talgoxe som tutar vår! Ståpäls!!! Mvh!
Publicerat Januari 28, 200917 yr Författare Jo ja la märke till det med, fick rejäla vårkänslor :-) Så du menar att du blir lite sugen hippen
Publicerat Januari 28, 200917 yr Jo ja la märke till det med, fick rejäla vårkänslor :-)Så du menar att du blir lite sugen hippen Och inte bara han ska du veta...
Publicerat Januari 28, 200917 yr Den filmen satte igång suget rejält som sagt! Februari skall bli ovanligt kall lovar SMHI i GoAftonblaskan i dag (och då är det ju SANT ), kanske kan bli en bättre säsong i år då med lite koncentration på sträcken!
Publicerat Januari 28, 200917 yr Vi får hoppas på det! Tänk om jag kunde få ut mina opublicerade klipp, har ruttnat på att tanka på youtube när det finns en funktion här på sidan för film. Dock inte fått den att fungera! Mina klipp är lite roligare så tillvida att det faktiskt trillar saker när man skjuter.. Tror det beror på att DaPumpBoy brukar dessa kassa vapen där man måste ladda om själv Mvh!
Publicerat Januari 28, 200917 yr Författare Kassa vapen tsssssssssssss Det var höga fåglar den morgonen vi filmade vill jag minnas, trixit få ner dem Ska försöka filma lite mer framöver, rätt skoj faktiskt
Publicerat Januari 31, 200917 yr Satt det nån uv uppe i furorna eller lockade ni bara in dom? Hur funkar det att locka med pipa samtidigt som man använder uv? Vilken pipa använder ni? 1000 frågor...
Publicerat Februari 1, 200917 yr Författare Vi hade med en Uv men den va inte uppsatt. Vi lockar för det mesta endast. Vi kör med Lohman 104 pipor.
Publicerat Februari 1, 200917 yr Ok tack för det. På lördag ska vi ut och prova med uven, det har vart riktigt bra fart på kråkorna den sista veckan så nu hoppas vi bara på att dom ska va rejält sura också.