Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kirunapatronen?

Featured Replies

Publicerat

Någon som vet det fortfarande går att få tag i ammunition (kaliber 45-70) ifrån Kirunapatronen?

Och isf. deras kontaktuppgifter?

Mvh.

Publicerat
Någon som vet det fortfarande går att få tag i ammunition (kaliber 45-70) ifrån Kirunapatronen?

Mvh.

Han har slutat! Åldersskäl var det väl! :blink:

Publicerat
Han har slutat! Åldersskäl var det väl! :blink:

Ok!

Publicerat
Ok!

Han har ju sålt ut mycket verktyg som inte själv hade bössor till, och nu laddar han enbart till sig själv visst! :blink:

Publicerat
Han har ju sålt ut mycket verktyg som inte själv hade bössor till, och nu laddar han enbart till sig själv visst! :blink:

Är på jakt efter ammo i kaliber 45-70 som är lite hårdare laddad en fabriksammo, du har inga tips?

Mvh.

Publicerat
Är på jakt efter ammo i kaliber 45-70 som är lite hårdare laddad en fabriksammo, du har inga tips?

Mvh.

Nej! Var bor du? :blink:

Publicerat
Nej! Var bor du? ;)

I Stockholm!

Publicerat
I Stockholm!

Ok! Jag vet inte om någon åt det hållet och ingen här uppe som håller på med den kalibern! ;)

Publicerat
Ok! Jag vet inte om någon åt det hållet och ingen här uppe som håller på med den kalibern! ;)

Tack iaf!

Publicerat

PeGa Jaktartiklar i Kristinehamn laddar, han har 5 olika laddningar, bla 26 gram woodleigh FN, 600m/s, anger han.

Kan det vara nåt? Tel: 0550- 29232

Publicerat
PeGa Jaktartiklar i Kristinehamn laddar, han har 5 olika laddningar, bla 26 gram woodleigh FN, 600m/s, anger han.

Kan det vara nåt? Tel: 0550- 29232

Tackar!

Hittade på nätet...

Handladdat

Publicerat
Tackar!

Hittade på nätet...

Handladdat

Ok! ^_^

• 11 months later...
Publicerat

lsjonsson.. fick känslan av att du hade lite koll på gamle Gustav, stämmer det? Behöver ha tag på honom, han har ett recept som jag behöver till en laddning..

Mvh!

Publicerat
lsjonsson.. fick känslan av att du hade lite koll på gamle Gustav, stämmer det? Behöver ha tag på honom, han har ett recept som jag behöver till en laddning..

Mvh!

Hej kompis!

Du har pm! Som du vet så har han lagt av helt och hållet och hur mycket han har kvar vet jag inte.

Publicerat

Jag tror han håller på fortfarande.. han hade ju annons på blocket... kanske inte samma skala som förr men...

Publicerat
Jag tror han håller på fortfarande.. han hade ju annons på blocket... kanske inte samma skala som förr men...

Han håller på och säljer ut verktyg och färdigladdad ammo vad jag vet. Sist jag pratade med honom så laddade han bara åt sig själv.

Publicerat
Han håller på och säljer ut verktyg och färdigladdad ammo vad jag vet. Sist jag pratade med honom så laddade han bara åt sig själv.

aha! :rolleyes: så e de säkert

Publicerat
aha! :rolleyes: så e de säkert

Jepp! :lol:

• 2 months later...
Publicerat

Mvh.

Vad tror du om 350 grains North Fork i 610 m/s ur 18,5" pipa :lol: Känns som en klockren kombination, sköna expansionsbilder på hemsidan...

Vet att MillForce Huntingkör den laddningen till sina 45-70 kunder lokalt. Den kommer som fabrix ute hos handlarna i sommar också för den som inte har vägarna förbi fabriken i Ö-vik. :D