Publicerat Januari 27, 200917 yr Hei. Svein Martin heter jeg, og er fra Østfold i Norge, men jeg håper det er greit. Har en Jaktlabrador som jeg hentet i Sverige, så jeg regner oss som halvsvenske. Han er nå ca 10 mnd og en utrolig fin hund. Dette er min første jakthund så jeg har mye å lære. Jakter på det meste, men utover tenkte jeg å satse litt mere på fuglejakt, da først og fremst duejakt, andejakt og gås. Ellers så jakter jeg litt rådyr og elg. Jakter også en del rev på åtet om vinteren da det ikke er så mye annet jakt. SKyter litt jaktfeltkonkuranser, men bare for morro.
Publicerat Februari 20, 200917 yr Ah,. Jaktlabbar är världens bästa hundras! Välkommen! Beror ju helt och hållet vad man ska använda dom till, men (Benellim) välkommen i allafall.
Publicerat Februari 23, 200917 yr trtevligt att ni från våra kära grannländer reggar sej oxå! Välkommen på sej!... hoppas du kommer trivas här hos oss!.. Mvh Mamre!..