Publicerat Januari 27, 200917 yr Ibland verkar de gå vägen. Köpte nyss detta på blocket, verkar vara ett vettigt köp tycker jag. Nu saknas bara ett vapen i den kalibern Pernilla har ett men men jag måste nog med ha vad det lider. Fynd? /Lasse
Publicerat Januari 28, 200917 yr Författare Nu var grejjorna hemkomna Får se om jag hinner mixtra lite med doseraren i kväll. /Lasse
Publicerat Januari 28, 200917 yr Det där var nog ingen tokig affär. Synd bara att du inte fick med laddpressen.
Publicerat Januari 28, 200917 yr Ibland verkar de gå vägen. Köpte nyss detta på blocket, verkar vara ett vettigt köp tycker jag.Nu saknas bara ett vapen i den kalibern Pernilla har ett men men jag måste nog med ha vad det lider. Fynd? /Lasse Hoppas nu att han inte blandat ihop krutet eller nåt för då kan det ta hus i helsike....
Publicerat Mars 30, 200917 yr Författare Hoppas nu att han inte blandat ihop krutet eller nåt för då kan det ta hus i helsike.... För att lugna dig så kan jag avslöja att jag inte kommer att använda något av hans laddade skott. Kommer att pilla ur kulorna och hälla ur krutet. Skulle nog aldrig kunna lite på någon okänds laddningar. /Lasse
Publicerat Mars 30, 200917 yr För att lugna dig så kan jag avslöja att jag inte kommer att använda något av hans laddade skott.Kommer att pilla ur kulorna och hälla ur krutet. Skulle nog aldrig kunna lite på någon okänds laddningar. /Lasse Litar du på dina egna laddade skott? (jag har sett dina platta tändhattar) Du gjorde nog rätt i att inte prova de du hade pytsat i ännu mer krut i Jag sköt ju förresten ett par av dina laddningar och lever än, så det är nog ganska ok
Publicerat Mars 30, 200917 yr Författare Litar du på dina egna laddade skott? (jag har sett dina platta tändhattar) Du gjorde nog rätt i att inte prova de du hade pytsat i ännu mer krut i Jag sköt ju förresten ett par av dina laddningar och lever än, så det är nog ganska ok Ja ja ja lite fel blir det ibland, du sköt ju med den lilla laddningen, den feta laddningen är slut för evigt. Jag skulle inte ha något emot att skjuta andras laddningar om personen i fråga är med, eller om jag känner personen i fråga. Men en kille som jag inte har en aning om , hans laddningar skjuter jag inte..... /Lasse