Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

nikon monarch eller burris black diamond

Featured Replies

Publicerat

är lite i valet och kvalet här nikon Monarch 5-20x44, BDC för 445.00 dollar eller en burris Black Diamond 4-16x50, Ballistic Plex för 635.00 dollar

dom nikon jag prövat tycker jag är lite oförlåtande på ögats placering är det bättre nu.

gillar burrisens stora synfält och att det är 30mm tub så jag slipper handla nya ringar.

jag ska använda siktet till bana och klass två jakt.

Publicerat
är lite i valet och kvalet här nikon Monarch 5-20x44, BDC för 445.00 dollar eller en burris Black Diamond 4-16x50, Ballistic Plex för 635.00 dollar

dom nikon jag prövat tycker jag är lite oförlåtande på ögats placering är det bättre nu.

gillar burrisens stora synfält och att det är 30mm tub så jag slipper handla nya ringar.

jag ska använda siktet till bana och klass två jakt.

j drans lite svår att välja och black diamond är vass om du ska ha nikon bdc för att fin lira så tycker jag att den är lite för grov , hade du tittat i bdc ?

Publicerat
  • Författare
j drans lite svår att välja och black diamond är vass om du ska ha nikon bdc för att fin lira så tycker jag att den är lite för grov , hade du tittat i bdc ?

nej tyvärr bara fluktat på bdc i datorn.

nytt pris på burrisen 540 dollar. har läst lite om problem på burrisen på jänke forum visst kan man skicka dom till finlan om det blir tal om service på den.

vad tusan är posi-lock för något.

Publicerat
  • Författare

kollade igenom nikonsiktena på den lokala jaktbutiken och dom gick bort fin optik till trots, burrisen blev jag lite skakig på då dom (black diamond bara) har haft stora problem i usa, dock vet jag inte om det är åtgärdat.

det blev en leupold vx-III 4,5-14x50 LR varmint hunter.