Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Woodline stolryggsäck?

Featured Replies

Publicerat

Då är det dax å kika efter en ny ryggsäck med sittmöjligheter, erfarenheter om Woodlines stolryggsäck??

Publicerat
Då är det dax å kika efter en ny ryggsäck med sittmöjligheter, erfarenheter om Woodlines stolryggsäck??

Fick Ari en skinryggsäck av morsan när jag fylde år.

Har prövat många modeller men måste nog säga att den här var tok fin att bära.

kom förbi och titta på den . Den har en trä stol och tror inte priset var så faligt

Publicerat
  • Författare
Fick Ari en skinryggsäck av morsan när jag fylde år.

Har prövat många modeller men måste nog säga att den här var tok fin att bära.

kom förbi och titta på den . Den har en trä stol och tror inte priset var så faligt

Säkert fin men det är skinn å det kräver underhåll vilket jag är VÄLDIGT dålig på.

Publicerat

köp en med ryggstöd,tror det finns snik modeller på ok nu,men sitter man i en sådan finns det inga tråkiga drev :rolleyes: var tvungen och lämna iväg min för jag kunde inte hålla mig vaken i den...

Publicerat
Säkert fin men det är skinn å det kräver underhåll vilket jag är VÄLDIGT dålig på.

Förlåt glömde bort det :D:lol:

Publicerat

Jag har en och tycker inte riktigt om den, den är alldeles för hög för mig och såvitt jag vet så har jag normallängd på benen och är ca 180 om jag står på tå :D

Publicerat

jag har en findlänsk rygga kanon skön att sitta på tycker jag och många fack på insidan av ryggan

kolla på den här

http://www.retki.fi/swe/produkter?sc=1&vp=5∏=56

min svärfar hadde en woodline men var inter alls lika skön då man sitter på harpass eller rävpass :lol:

Publicerat

Köpte en ryggsäck -79 när jag började jaga har ett svagt minne av att den kostade under hundralappen. Har haft ett par stycken sen dess men när dessa har gått sönder i tyg eller stol heller inte varit bra på något annat sätt. Så nu har jag min gamla säck den är sliten men den håller och den följer med till det kommer en annan säck på något sätt i minna ägor. Vet ej märke på denna gamla säck men beröm till tillverkaren. Okej en säck köpte jag i Tyskland för 7 euro och då innehöll den två öl, sex snapsar, keps och ett nyckelband den var inte så bra kvalité på men innehållet var ok.java script:add_smilie("<_<","smid_7")

Lasse