Publicerat Januari 30, 200917 yr Hallå alla! Heter Marcus och är 20 år, tvingas just nu bo i studentbarackerna i Göteborg då jag läser på dess universitet och pluggar inom policyanalys, är klar med 50% av utbildningen. Klarar studierna till stor del tack vare den jakt jag har på morfars mark uppe i Dalsland där det jagas älg, rådjur, hare och räv. Älskar att få komma dit upp och bara koppla bort all stress och krav och istället få ta intryck av naturens lugn och jaktens spänning. Är intresserad av nästan all möjlig jakt och känner mig allt för ofta som en jaktidiot, så jag hoppa jag har hittat rätt forum Förutom att jaga så går mycket av min tid på fritiden åt politiken då jag är politiskt aktiv, även musik och film ägnas det många timmar åt. Ha det toppen!
Publicerat Januari 30, 200917 yr välkommen till forumet! Detta forum tillhör jaktidioternas jaktidioter;)
Publicerat Januari 30, 200917 yr Poliycyanalys?? Kan man plugga sånt? Uppenbarligen Välkommen by the way! Mvh!
Publicerat Januari 31, 200917 yr Författare Poliycyanalys??Kan man plugga sånt? Uppenbarligen Välkommen by the way! Mvh! Jajjemän, kommer och sitta att utreda, analysera och granska den svenska jakten inom snar framtid!