Publicerat September 24, 200520 yr Kan väl inte påstå att jag går och längtar precis. Men visst är det härligt med ett buktande rådjursdrev.
Publicerat September 24, 200520 yr Hade ju hoppats att ha en bock eller två i frysen nu, men eftersom detta totalt misslyckats så kan jag tyvärr inte förneka att en viss längtan efter upptag och drev infinner sig... /Martin
Publicerat September 24, 200520 yr Iiii Sitter med ny dator här nu, värsta j-la kärran! 1 Okt lockar hejdlöst! Inte heller jag har lagt någon bock i frysen denna höst, däremot vart det nog någon i våras.. men tja jag har varit ute en gång och har sunkmarker för bockjakt så det är inget jag lider för direkt.. Däremot anser wachteln o spanielen här att ankorna nog är skoj men lite rådjur o annat klövvilt vore nog skoj som omväxling nu! Mvh!
Publicerat September 26, 200520 yr Har inte heller nedlagt någon bock i år så nu till helgen ska det bli kul att släppa hund... Ska vara med på en annan mark som gäst och som är ny för mig så det ska bli kul. mvh Björn
Publicerat September 26, 200520 yr Detta som var en av årets höjdpunkter. Kan inte säga att det är samma sug längre. Men visst ska jag ut.
Publicerat September 26, 200520 yr Såklart skall man släppa trots att dreven redan har klingat i skog och mark ;D