Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Rådjursren

Featured Replies

Publicerat

Är det någon som har koll på hur rådjursren en hund måste vara för att få jaga nu?

Publicerat

tillräkligt ren så den inte jagar rådjur antagligen.

Publicerat

Rådjursren innbär att hunden inte jagar rådjur..................................alls.

Publicerat
Är det någon som har koll på hur rådjursren en hund måste vara för att få jaga nu?

Inga problem! Så länge du inte uppsåtligen släpper hunden på just rådjur, så är det inget "brott" som du kan bli dömd för, av någon!

Publicerat
  • Författare

Tack för svaren.

Misstänker att det bara är att bita i det sura och inse att det är färdigjagat för i år om man nu inte kan komma iväg och jaga där det inte finns rådjur.

Min wachtel driver rå med 5-10 skall innan hon bryter vilket jag inte gillar speciellt mycket :-( såg ju en liten möjlighet att jaga hare men det är nog säkrast att låta bl

Publicerat

Är jag inte helt fel på det får den ej heller jaga gris kron dov och älg. Den skall bara jaga hare eller räv och senare i februari bara räv. Men undantag finns säkert gällande eftersök och liknande

Publicerat
  • Författare
Är jag inte helt fel på det får den ej heller jaga gris kron dov och älg. Den skall bara jaga hare eller räv och senare i februari bara räv. Men undantag finns säkert gällande eftersök och liknande

tyvär så har vi ingen gris kron dov eller älg på den här marken där jag jagar så dessa är ju inget problem