Publicerat Februari 2, 200917 yr Hej! skall precic till att köpa ett studsarpaket, dom skickar med ett sikte som heter Bauer 3,9x42 WA, kollat runt lite på nätet och upptäckt att: 1-Det är svårt att hitta någon typ av info om detta sikte 2- det som man hittar är negativt (kinesiskt skräp tror jag det var nån som sa) Är det här ett sämre sikte? Om det är sämre vad skall man satsa på. Tack på förhand.
Publicerat Februari 2, 200917 yr I korta ordalag är de skit, det minsta ett bra vapen förtjänar är ett leupold av enklaste slag, därutöver finns massor med andra märken som gör adekvat optik till vettiga priser, jag tycket att du skall förhandla bort Bauer till fördel för något du kan lita på. Din jakt förtjänar det. /C
Publicerat Februari 3, 200917 yr Bättre då att bygga ihop ett EGET paket.. Brukar inte skilja många kronor mot paket som firmorna sätter ihop. plus att du får det som är bra och du har bättre koll på. Nikon har riktigt fina sikten verkar det som till bra kurs.. Har själv inte provat nåt ÄN! men kommer nog att göra det inom en snar framtid.
Publicerat Februari 5, 200917 yr Bauer är ett kanadensiskt företag som köper sina sikten från en tillverkare i Kina. Killen som äger firma är från Hong Kong från början. Bra eller dåligt? Inte en aning, men jag har personligen rätt dåliga erfarnheter av kina sikten i den lägre prisnivån. (Ej skottfasta!!!) Det finns bättre sikte i den prisklassen att köpa!