Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Skoter!

Featured Replies

Publicerat

Senaste dagarnas kanonväder har fått nått att vakna inom mig....Begäret efter en skoter. Jag har varit utan skoter i två år nu och trodde att jag var färdig med det MEN det här är den bästa skotervintern på flera år. Mycket snö och bra före och så är man utan skoter....Jag blir galen.

Publicerat

Hehe det där känns igen. suget alltså. Bara du ger dig ut på blocket och köper dig en maskin, alternativt hyr en skoter en helg eller liknande så du får köra av dig:)

Publicerat
  • Författare

Har suttit och dreglat framför blocket några kvällar och kommit fram till vad man skulle vilja ha. En Summit. ;)

Publicerat

HAHA, har aldrig haft det där suget eftersom jag inte tordats vara utan än.... :o Kör nu en Nytro RTX -08. Givetvis ej orginal ;)

Har funderat på en MTX eller summit men kör mest led så det är inte aktuellt än,möjligen en halvlång.

Publicerat
Har suttit och dreglat framför blocket några kvällar och kommit fram till vad man skulle vilja ha. En Summit. :D

Håll dig till ett par vita blixten för det mår du bäst av! ;) Är själv inte skoterägare! Har kört skoter 1 gång sedan jag flyttade upp hit! Då provkörde jag svågerns. Inget märkligt med det! <_<

Publicerat
  • Författare
Håll dig till ett par vita blixten för det mår du bäst av! ;) Är själv inte skoterägare! Har kört skoter 1 gång sedan jag flyttade upp hit! Då provkörde jag svågerns. Inget märkligt med det! <_<

Då har du aldrig kört på riktigt! En gång är ingen gång! :D

Publicerat
Då har du aldrig kört på riktigt! En gång är ingen gång! ;)

Fullt tillräckligt! Spydde bara ut avgaser! <_<

Publicerat

Eller också köper du en riktig ATV med bandsats till, spöar vilken skoter som helst i framkomlighet, du har vajerspel fram och bak, bra att ha när man ska dra loss skotrar som sitter fast efter leden.. ;)

Och största fördelen är att du kan använda den hela året, istället för en skoter som står still och kostar pengar stordelen av tiden, jag har inte rört skotern på flera år nu efter vi köpte fyrhjulingarna, kanske dags att sälja den... <_<

Publicerat

Jag vet inte det jag. Iaf för min skoterkörning är inte en bandhjuling något alternativ, den blir för stor och klumpig. Men det beror ju på alldeles vad man har för typ av körning.

• 3 weeks later...
Publicerat
Eller också köper du en riktig ATV med bandsats till, spöar vilken skoter som helst i framkomlighet, du har vajerspel fram och bak, bra att ha när man ska dra loss skotrar som sitter fast efter leden.. :lol:

Och största fördelen är att du kan använda den hela året, istället för en skoter som står still och kostar pengar stordelen av tiden, jag har inte rört skotern på flera år nu efter vi köpte fyrhjulingarna, kanske dags att sälja den... :D

Kör du på sommaren med bandtillsatsen? blir det inte ett grymt slitage på grejorna? Skulle själv behöva nåt sånt då jag ska till kojan min som kräver åtskilliga kilometer myrtramp.